Posten van berichten

Ik ben net ingechecked op deze site en ontdek al iets raars.
Ik wilde graag wat info over baby’s van 0-1 jaar en zie dat de gepostte berichten al op 23 juni 2010 staan vermeld op een tijdstip dat nog komen moet.
Het is op mijn horloge nog niet eens 10 uur en er staan berichten op die op dezelfde daum maar dan op en veel later tijdstip staan te lezen…
Raar hoor…

Weet je wat vreemd is?
Dat ik nu op 23 juni 2010 berichten lees onder kopje BABY 0-1 jaar die op deze dag gepost zijn op het tijdstip dat nog komen moet…
Rararara krijg een beetje gek gevoel hierbij…Zelfs de vraag als het antwoord zijn gepost op een tijd die het pas over een uur is…
De vraag is nu wat doet u met mijn gegevens alvorens ik dit bericht kan posten?

Snap niet helemaal wat je bedoelt en ook eigenlijk niet wat dan het probleem is? Lijkt mij gewoon dat er ergens de tijd nog niet goed is ingesteld…
groetjes,
wendy

Ik begrijp ook het probleem niet.

Alle datums in de berichten staan inderdaad op 23 juni. Denk dat er iets gereset moet worden ofzo op de server.

Wat de datum ook is, de inhoud van de berichten is er niet anders door.

Groetekes, Sje

het is nu 2 uur

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

dus in jou tijdsinstellingen is wat verkeerd

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

quote:
Ik begrijp ook het probleem niet.

Alle datums in de berichten staan inderdaad op 23 juni. Denk dat er iets gereset moet worden ofzo op de server.

Wat de datum ook is, de inhoud van de berichten is er niet anders door.

Groetekes, Sje

Wie zegt dat er een probleem is?
Ik ben alleen verbaasd, dat je het op het zichtbare tijdstip van de post geen garantie kunt afleiden dat je even iets met betreffende persoon kan uitwisselen.
vrgr chinta

Weet je wat vreemd is?
Dat ik nu op 23 juni 2010 berichten lees onder kopje BABY 0-1 jaar die op deze dag gepost zijn op het tijdstip dat nog komen moet…
Rararara krijg een beetje gek gevoel hierbij…Zelfs de vraag als het antwoord zijn gepost op een tijd die het pas over een uur is…
De vraag is nu wat doet u met mijn gegevens alvorens ik dit bericht kan posten?

quote:
Ik ben alleen verbaasd, dat je het op het zichtbare tijdstip van de post geen garantie kunt afleiden dat je even iets met betreffende persoon kan uitwisselen. vrgr chinta

Nu je het zo omschrijft, snap ik je punt wel.

Misschien is het overigens handig om de lap tekst uit je onderschrift te halen. Zo lijkt het net of je in elk nieuw bericht je vraag opnieuw stelt en dat is verwarrend.

Groetekes, Sje