Postale depressie


#1

Hallo allemaal,

Ik vind dit zo moeilijk, maar ik moet het schijven en er moeten mensen zijn die het lezen. Ik kan deze emoties met niemand delen ook niet met mijn man. ik heb 6 weken geleden een dochter gekregen, maar ik voel niets voor het engeltje.

zij is mijn 2 de dochter maar het voelt heel anders dan mijn 1ste. op de oudste ben ik echt verliefd hoe een moeder moet zijn. Maar bij de kleine voel ik niets. mijn zwangerschap was een hel ik heb lettelijk 9 maanden gespuurd en had veel pijn. en sliep ook veel. ik was kapot.. maar mijn bevalling ging gewoon echt heel snel binnen 2 uur was ze er. ik vind het zo erg, ik lees artikelen over vrouwen die blij zijn met hun kindje wat ik niet kan zijn.

ik ben naar de huisarts gegaan maar die wil me gelijk naar een psychiater sturen, daar heb ik al helemaal geen behoefte aan. die begrijpen het toch niet dit is een emotie..

wie herkend dit en wie kan toegeven dat zij die emoties ook hebben gehad ?

 

Help


#2

ik heb die gevoelens gehad toe mijn kleine "net" geboren was. Ik keek hem aan en dacht ja is dat nu van mij, en???? nu??? Voelde niks. Maar toen ik borstvoeding begon te geven kwam de liefde heeeeeeeel erg sterk, gelukkig. Ik wa ser echt blij mee. Maar jij moet echt gaan praten hoor met iemand, je moet er niet mee blijven zitten, sowieso voor de kleine niet.........Het is wel vervelend dat je er niet met je man over kunt praten...

Groetjes Sylvia


#3

Hallo,

Allereerst wil ik vragen hoe het nu met je gaat?