Post uit Brazilië

Vanmorgen ging de bel; postbode met een pakketje. Of ik nog wel even de invoer rechten wilde betalen, want het komt uit Brazilië.
Natuurlijk gedaan, zijn het allemaal baby kleertjes van de oma van Sarah!!! Origineel uit Brazilië!! Lief he!!
Daar is alles blijkbaar veel duurder, een gewoon baby jurkje is al snel 25 euro. En iets als een Zeeman waar je ze goedkoper kan kopen hebben ze daar niet.
Maar toch heeft ze van alles gekocht.
Volgens de nieuwste Braziliaanse mode

Da’s nog eens een leuk begin van de dag.

Lilypie First Birthday tickers

Wat lief zeg! das zeker een goed begin van de dag!

Groetjes Anouk

@ Boukje, ookal is het niet helemaal je smaak, aantrekken joh! en fotos maken idd daar zal oma heel blij mee zijn! Nou wat fijn dat familie in brazilie toch zo leuk reageert terwijl haar vader dat soms minder heeft! Super leuk ook voor Sarah later!

Wat leuk en lief! Een stuk liever dan haar vader, of niet?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Oh wat een heerlijk begin van de dag. En wat lief van Oma. Inderdaad leuke foto’s die kant op sturen met de kleertjes aan.

Dat is leuk zeg!

lang leve oma’s! Lief van haar. Ik wil ook wel foto’s zien!

Liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Wat lief

Liefs Michelle

Super …!!

Ow, het zijn zulke leuke jurkjes, en onderbroekjes, en t shirts en broeken. Zo leuk en lief allemaal. Oh, en 3 paar sokjes.
En voor mij een lippenstift ( en ik gebruik nooit make-up) en een beha met een onderbroek (vééls te klein voor mij, mijn stomme cupE ook!! voel ik me zo lullig meteen )
Het is heel lief bedoelt, vanaf de eerste dag bleef ze vragen naar mijn beha maat, haha.

Morgen maak ik foto’s!! Kan ze alleen niet hier neerzetten, mijn Hyves is afgeschermd.

Er zat ook een onderbroek en tshirt voor Fábio bij, dus die heb ik gebeld en die is even langsgekomen.

Op de pakbon moest Oma alles opschrijven voor de douane, met de prijzen erbij, en het waren jurkjes van ongeveer 15 euro. Ik heb Fábio gevraagd of ze ook goedkopere winkels hebben in Brazilië. Ja, die zijn er wel, maar in de grote steden, niet in de stad waar hij en zijn ma wonen.
Sao Paolo is de dichts bijzijnde grote stad, en dat is 9 uur met de bus.
Want tja, Fábio zegt zoveel dat “normal is in Brasil” maar ik heb niet echt een referentie kader, haha.

Ow, en dan over Fábio, hij houdt heel veel van Sarah, echt wel. Alleen is hij zelf een onbenul wat baby’s betreft. (wat ik al eerder aangaf, met 2 maanden stoptte hij een meusli reep in haar mond…)
Ik houd hem niet weg van haar, natuurlijk mag hij langs komen en haar de fles geven. Alleen het commentaar wat ik dag in dag uit kreeg was ik zó zat. Zijn boosheid was ook naar mij toe, niet naar Sarah.
Nu het over is tussen ons gaat het een stukje beter. Hij is niet meer zo corrigerend naar mij toe, gelukkig

En oma…die kijkt elke dag op de webcam als Sarah haar boterham krijgt, heel lieve vrouw.
Sarah’s oom trouwens ook. Die woont in Bolivia en tussen de colleges door krijg ik altijd de opdracht om Princesa Sarah heel veel beijos (kusjes) te geven.

Lilypie First Birthday tickers

Wat leuk en lief zeg dat het allemaal toch nog zo goed loopt!! En ja, idd foto’s maken waar ze er op haar prinsesserigst uitziet (misschien met een knipoog of 2 duimen omhoog hihi)!