Positiebroeken

Hoi allemaal,

Ik ben nu 6 weken zwanger en mijn broeken zitten strak als ik zit. Dan knellen ze in m’n buik. Kan ik nu al positiebroeken aanschaffen en eventueel dragen? of is dat nog te vroeg? Graag jullie advies!!

Groetjes Jessica

Hoi,

Nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Joh, als je gewone broeken niet meer lekker zitten gewoon lekker gaan shoppen en positiekleding zoeken. De één moet daar sneller mee beginnen dan een ander en helemaal met die heupbroeken van tegenwoordig knelt het al snel…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik zelf vind het wat vroeg misschien een ideed lekker jogging broeken

Liefs en dikke kus brenda en charissa
Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Lekker doen waar je jezelf goed bij voelt. De zwangerschapsbroeken zullen nog wel erg ruim zitten bij je buik. Wat je ook kan doen is de bovenste knoop van je broek los houden en bijvoorbeeld vastmaken met een veiligheidsspeld. Riem erover en niemand ziet het

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik was met 6 maanden al heel groot (zwangerschapssuiker bleek later) maar ik droeg ze al wel, mede ook omdat ik de steun hard nodig had en ik al nergens anders meer in paste. Ik droeg ook een speciale buikband. Maar wat ze zeggen doen wat jij prettig vind. Enne een reden om te gaan shoppen is altijd mooi meegenomen toch??

Groetjes,

Michèle

Een elastiekje door je knoopsgat en dan het elastiekje over de knoop. Leuke buikband erover en klaar. Maaaaar even shoppen voor een positiebroek is ook erg leuk natuurlijk Is het al doorgedrongen inmiddels ? Ennnuhhhm hoe is het met de misselijkheid ?
Groetjes

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

ik had dit met spijkerbroeken. die deden al snel pijn aan mijn buik!
Heb toen strech broeken gedragen en daarna positiebroeken.
En idd het elastiekje door knoopsgat kan ook.

groetjes gytha

Bedankt voor het advies Astrid.

heb nu weinig trek in eten en na 't eten vaak buikpijn. Met de misselijkheid gaat het redelijk. Verder zijn we erg gelukkig!!

Groetjes Jessica

Dat weinig eten kan ook komen omdat alles te strak zit he en in combi met de misselijkheid. Dus gewoon doen wat lekker zit en niet wat leuk zit dan gaat het allemaal ook een stuk makkelijker. Ik was niet van de misselijkheid af, maar ik hoefde me een stuk minder druk te maken. Alleen op me werk moest ik een excuus verzinnen want ik liep nooit in een joggingbroek

Groetjes,

Michèle

Al je maaltijden in 2 of 3 x verdelen wil wel helpen eventueel. Zowel voor de misselijkheid ( is kauwen en dus kauwgum erg goed voor bv ) als ook voor je buikpijn. En ja, ik ben er ook happy mee, vind het zo leuk voor jullie hahaha. Succes he

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!