Port Zelande

We hebben eind augustus een midweekje Port Zelande ( Centerparcs ) geboekt, kwestie van onze vakantie van vorige week die niet alleen letterlijk in het water is gevallen, maar ook figuurlijk daar bibi ziek was, een beetje te compenseren

Zijn er onder jullie al die er naar toe geweest zijn ?

Ilse,
Fiere mama van deze hartedief !

Ja ik ben er al een paar keer geweest.
Is erg leuk hoor, leuk zwembad en natuurlijk de zee heel dichtbij!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Wij zijn er bijna 5 jaar geleden geweest, toen Stephan 8 weekjes oud was
Inderdaad heerlijk dicht bij zee, op loopafstand
Veel plezier alvast!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Bedankt alvast, ik heb al van een aantal mensen gehoord dat het er wel super super hard kan waaien, hebben jullie die ervaring ook gehad ?
en ze zeggen dat de Nederlandse zee heel anders is dan hier in Belgie . Hier is het bijna overal super toeristisch, dat zou daar niet zo zijn ? Het moet toch zalig zijn om zo maar over het strand te kunnen kuieren zonder te vallen over de bende zonnekloppers

Ilse,

ja ben er 1x geweest bijna 6 jaar terug maar het was heel gezellig

stukje lopen en je wandelt op de dijk zo het strand op,gezellig naar de surfers kijken

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Ik ben er zelf een keer geweest dat was met een feest. Mijn schoonmoeder
heeft daar een tijd gewerkt. En het is daar heel mooi. Mooie huisjes mooie plaza
Zij vond het altijd heerlijk daar ze was dan ook een beetje op vakantie ondanks ze daar moest werken.

Groetjes van Bianca mama van Jeremy

ben er ook geweest, vic was toen een week of 3oud, voor toen prima, voor ons.
die zee heb ik gezocht niet gevonden, peuter van twee die niet wilde lopen en logeetjes van 7 wken oud… maar op zich heel gezellig park, als ik nou terug zou gaan zou ik de kids niet meer weerzien… lekker rousen

groetjes Kim, mama van

en

quote:

Er gaat een boemeltreintje op 2 dagen in de week over de grevelingenmeer is ook leuk voor de kids.
Je kan er fietsen huren inclusief fietsstoeltjes
Pietplezier fietsen etc.

Bedankt voor de tip van het meer, Tibo is gek op treinen dus das een superuitstap als we het zwemmen even moe zijn !

Ilse,

ik ga naar renesse dan

maar ben er nooit geweest, sorry