Polsjes te dik of mouwtjes te strak?

Hebben jullie dat nou ook? Ik had een paar maanden geleden een pyamaatje gekocht voor Danique, van flanel. Een hele lieve roze met ruitjes. Doe ik hem aan, zitten de mouwtjes heel strak… Dus, torn mesje erbij, en de naadjes loshalen en opnieuw vastzetten… Nou, dacht nog, kan gebeuren. Kwam bij de Bentex weg, dus met dat gebeuren in mijn hoofd… Ik van de week eentje van hello kitty gekocht bij de zeeman… En weer! Dus ik zit nu weer de hele boel los te halen, en opnieuw vast te zetten… Heeft Danique gewoon dikke polsen of overkomt jullie dit ook? Vind het zulk pokkewerk, naaien en zo… Maar jah, weggooien is ook niet een optie, tis nieuw spul en daarnaast staat het haar zo lief…

Ik heb het alleen met een hema jas gehad en de halsjes van de C&A zijn vaak snel te klein voor haar. Maar verder heb ik het eigenlijk niet echt.

Groetjes,

Michèle

Dan zal ze wel vrij dikke polsjes hebben, ze moest ook vrij snel een nieuw naamarmbandje…

ben bang van wel dan… Enne morgan heeft een tag om der nek als we weggaan, kan ze niet uit groeien

Groetjes,

Michèle

nee sorry, ik heb het ook nooit meegemaakt.
maar dat geeft niks meid, als ze wat meer gaat bewegen dan ze doet, trekt dat snel genoeg bij hoor!

Hoi moet zeggen dat ik het wel ken, maar na het wassen van zo’n flanelen pyjama. Mees heeft ook zo’n opa pyjamaatje en nadat ik hem dus gewassen had dacht ik ook van nou hallo dat gaat krap aan. Als ik de mouwtjes dan weer oprek, dan gaat het goed.

Gr patries
Mama van Luna (26-2-2005) en Mees
(24-4-2009).

Wat vervelend dat de kleding soms zo strak zit bij haar polsjes. Kan me voorstellen dat dat erg lastig is.

Ik herken het probleem niet, dus waarschijnlijk zal ze idd iets dikkere polsjes hebben.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker