Poes is weg!

Als sinds 1 week, hij was wel vaker een aantal dagen op rak, dus ik maakte me eigenlijk niet zo druk, maar de laatste 2 dagen maak ik me echt zorgen. Ik ben bang dat hij nu echt weg is (dood of bij iemand anders of de weg krijt) en dat vind ik wel heel jammer, we zijn al in de buurt gaan rondvragen en hebben fotos opgehangen, maar tot nu toe nog niets gehoord!

Nee gelukkig eten ze hier geen katten, bah moet er niet aan denken!

Ik heb wel eens van iemand gehoord dat de kat twee weken wegbleef en daarna weer doodleuk kwam aanhuppelen. Volgens mij is het dus niet heel erg raar of zo. Maar ik hoop voor je dat-ie nog terugkomt.

Groetjes Natasja

Is hij geholpen? want de kans is anders groot dat ie aan de rolkebol is nu. Ik hoop dat ie gewoon nog thuis komt want voor J is dit ook niet leuk

Groetjes,

Michèle

Niet leuk, dat lijkt me echt erg. Ik hoop dat 'ie terugkomt!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wat verevelend!
Hopen dat ze snel terugkomt!

Lilypie First Birthday tickers

Wat naar zeg. Is hij inmiddels alweer terug of niet?

Groetjes,
Sandra

Nee, poes is nog steeds niet terug, hij is achter de vrouwen aan ben ik bang. Ik hoop zo dat ie terug komt, ik maak me echt zorgen. Ik heb al mensen geinformeerd flyers opgehangen, maar meneer is nog steeds op rak!

Ik neem aan dat het een kater is (aangezien hij ws achter de vrouwen aan zit)? Dan kan hij gerust nog een paar weken wegblijven is mijn ervaring.
Ik heb 1 kater die elk jaar rond deze tijd een week of drie weg is! Geen idee waarheen of wat hij gaat doen, maar hij komt al 6 jaar netjes thuis na die paar weken.
Duimen dus dat jullie kat ook nog terug komt.
Groetjes Nancy

Jeetje dat is lang!!! ik heb hem al bijna opgegeven, nou dan moet ik het toch maar even aankijken dan!

Blij dat wij een poes en geen kater hebben, ik zou ook helemaal in de stress zitten! Nou, nog maar even volhouden dan, verhaal van Nancy is wel hoopgevend.

Lfs

Hahaha, als hij thuis komt gaan meteen zijn ballen eraf! dan gebeurt het de volgende keer iig niet meer!

Helaas gaat die vlieger niet op! Onze kater heeft ook geen ballen meer maar dat boeit hem bar weinig!

Is die van jullie niet met oma mee naar Nederland? (hihi je zou het eens mee maken!)

Wat vervelend dat hij nog niet terug is.

Hoop echt dat hij toch nog terugkomt.

Groetjes,
Sandra

En hij is nog steeds niet terug! We missen hem echt! Ik wil nog steeds de hoop niet opgeven dat hij voor altijd weg is, bah wat vervelend en zielig ook voor J ze mist hem zo!

Dat kan ik me goed voorstellen dat ze hem mist, ik hoop ook dat ie terug komt maar hoe lang is hij nu al weg?? 3 weken?? Ik vrees dan het ergste meid.

Groetjes,

Michèle

Ja ik ben er ook heel bang voor michele! Ik verdring het maar, moet er eerlijk gezegd niet aan denken!

Nee moet je ook inderdaad niet. Hier was er van de week ook een ontsnapt en een van de andere kwam me halen omdat ze aan de andere kant van de poort zat.

Groetjes,

Michèle

Ja rot is het he, als je ze niet kan vinden, of als ze ineens weg zijn. Wij hebben altijd veel katten gehad thuis! Als het nieuwe huisje nu lukt willen we trouwens meer dieren; kippen, geiten etc! Lijkt me heerlijk!

nou ja we hadden het niet eens door dat ze weggeschoten was want het is een siamees en heel snel, maar It kwam helemaal hysterisch de kamer in hollen dus ik ging bj de poortdeur kijken en daar zat ze heel sjago te zeuren dat de deur dicht was. En wij hebben beide ook altijd katten gehad, nu nog 3 en een konijn.

Groetjes,

Michèle