Poepvraag

Hoi,

Even een vraagje over poepen. Ging jullie kindje duidelijk vaker poepen sinds hij hele potjes fruit en groente ging eten?
Onze zoon had altijd 3x per week ontlasting. Sinds 3 weken krijgt hij een volledig potje fruit en groente overdag, hiervoor hadden we al geoefend en dat ging goed.
Ik moet wel zeggen dat hij in de vakantie vorige week flinke diarree heeft gehad, maar diarree is weg en hij poept nu gewoon 2 of 3x per dag.

Herkennen jullie dit?

Groetjes tamara

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hier bijna ook altijd 2 a 3 a 4 poepluiers op een dag

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

ook hier werden meer poepluiers verschoont

Hier idem dito.

Groetjes,

Michèle

Hier ook, van een paar keer per week naar een paar keer per dag.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ehm… ik heb geloof ik gewoon 2 sch.i.j.t kinderen… … Ook voor fruit- en groentehapjes, dus nog volledig fles, minimaal 4, max…6?8? poepluiers op een dag.

Nu ik zit te denken… 't werd juist minder hier hahahaha!

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Sinds mijn zoontje warme hap heeft en fruit heeft hij alleen maar vaste ontlasting.
Ontlasting past zich aan, aan de voeding.
Geef maar eens kiwi… pitjes zitten ertussen hihi…

Hier hetzelfde!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hier werd het minder… van 6 naar 3of 4

Jeetje wat poepen jullie kindjes veel.

Tim eet veel, maar heeft maar 1 poepluier op een dag.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Ook hier zijn de pampers niet aan te slepen sinds Joey alles eet. Hij poepte eerst om de andere dag, en nu soms wel 3 keer op een dag, meestal 2 keer. En dat brengt ook weer hele andere geurtjes met zich mee… pffff!
Ik zag toen Joey nog niet geboren was dat ze van de nappywrapper twee verschillende casettes hadden, tot zes maanden en vanaf zes maanden. Ik vond dat zo’n onzin! Maar nu weet ik wel beter Die vanaf zes maanden zijn geparfumeerd, en dat is ook wel nodig, haha!

Lilypie

Lilypie

Ooo, ik vond die Nappy Rapper ook zo’n onzin. Maar als ik alleen maar éven de luieremmer open, val ik haast flauw. Dat was bij mijn zus ook en zelfs met geparfumeerde luierzakjes stinkt het vreselijk. Gelukkig gaat de emmer niet vaak open, wij gooien de luiers vaak meteen in de kliko. Maar Eva heeft altijd toch wel veel gepoept hoor. Altijd 2-3x per dag, van baby af aan. En nu nog steeds 2-3x. Wel zijn het nu meer harde drolletjes, die dan platgewalst worden door het zitten! Hahahaha, lekker fris verhaal he! Het is dus best een poepkindje! Ze kan ook zo heel rood aanlopen en dan zit ze echt te persen, zo van: nnnnnnn. Ik zie dan echt dat ze zit te poepen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

oh jaloers …

Jurian krijgt nl maar 1x per 2 dagen, met heel veel moeite ontlasting. Ogen rollen dan door zijn hoofd en hij pers zich helemaal rood. Alles geprobeerd zonder resultaat… tja hij lijkt op zijn moeder

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hihihihi Mini Boy, ik kan zelf ook vreselijk slecht naar de wc. Ik lijk een beetje op Jurrian, qua rollende ogen en rood aangelopen hoofd. Eva poept hier thuis duidelijk het meest!

Ook Seth heeft ongeveer 2 poepluiers per dag, in ieder geval 1 's ochtends.
Enne… gister heeft hij worteltjes op Duidelijk te zien!
Zijn ontlasting is wel een stuk vaster geworden sinds hij groente en fruit eet!
Liefs, Anne

Lilypie

Hahaha en mais dan, ook zo vreemd, die komen er precies hetzelfde uit als ze er in zijn gekomen
En dan de rode bietjes… Ik schrok me dood toen ik de luier de volgende dag af deed, had er zo gauw niet aan gedacht dat hij bietjes had gegeten1

Lilypie

Lilypie

Bietjes, dat is schrikken zeg! Eva eet potjes nog en heeft dus nog nooit bietjes op. Dus ook geen ‘bloederige’ luiers!

Ja van bietjes krijgt alles een lekker paars kleurtje. Hier verteert de mais ook niet. Vind het maar raar dat het er gewoon zo uitkomt als dat het erin gaat.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Tja je kunt soms echt verbaasd zijn over die poepluiers! Ik ben soms bijna genijgd om Joey tot na mijn bevalling geen potjes met vis meer te geven, want ooooh die luiers de volgende dag,… Ik moet al kokhalsen als ik aan het woord denk, dus laat staan met visluiers! En die komen natuurlijk altijd als er geen papa in de buurt is

Lilypie

Lilypie

Ja, die papa’s komen er vaak weer onderuit.

Het lijkt wel alsof Tim altijd een poepluier heeft als ik hem uit bed haal en nooit eens als papa hem s’ochtends uit bed haalt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie