Poepuh in verse luier

pippy vind het volgens mij het fijnste een poeppie te draaien in een verse luier…
dat valt echt op, verschoon ik haar luier, kan de donder op zeggen dat ze 5 minuten later ergens in een hoekkie een rood aangelopen gezicht en douwgeluidjes hoor, en daarna ruik ik aroma voorbij komen,

doen jullie kleintjes dat ook? vind dat zo raar ! en lekker irritant, want nu kan ik haar weer verschonen !

Haha heel herkenbaar!

Hij doet het niet altijd in een verse luier, maar 9 van de 10 keer wel.

Vinden ze denk ik toch prettiger

Groetjes,
Sandra

Hihihi, slim toch! Ik zit zelf ook liever op een schone wc

Lilypie Second Birthday tickers

Yep ken d’r nog zo’n een.

Gr Patries

Ja hier ook een. Kan er wel achter aan lopen met de tweede schone luier, want 9 van de 10 x heeft ze gepoept.

Hier nog 1 zeker als ie vol zit dan moet ie eerst verschoond en hoor ik inderdaad daarna ook een hoop gekreun en gesteun. Blijkbaar hebben ze hun ruimte nodig

Groetjes,

Michèle

Damian doet het standaard als hij 's ochtends een schone luier heeft gehad. Soms heb ik de nieuwe luier nog geen eens dicht en dan loopt hij al rood aan. Mijn moeder gaf als tip om een potje te halen en hem als zijn eerste luier af is op het potje te zetten. Dit omdat hij het toch elke dag doet en niet om vast op het potje te trainen maar omdat het gewoon luiers scheelt. Heb het nog niet gedaan trouwens maar vind het wel een slim idee.

Ja hoor, Luka doet dit ook. Alleen poepen in een schone luier.
Het gaat nu zelfs zo ver dat hij aan de ‘oude’ luier gaat zitten plukken om hem af te krijgen…
Maar we zijn wel begonnen om hem op het potje te zetten als hij dat doet, kijken of het lukt… Tot nu toe nog niet, maar dan heeft hij het potje alvast gezien!

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

En hier nog eentje

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Het wordt saai…Eva doet het niet zo geloof ik, maar bij Max is het zeker het geval! Zit 'ie op schoot voor de fles, net schoon en dan stopt hij met drinken en zie ik zijn kopje rood worden. En ja hoor…dan is het RRRRRRRRT en alles zit vol! Lekker mosterdgele poep!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

@ Rainbow op max zijn leeftijd is dat normaal daarom verschoonde wij morgan op een gegeven moment pas na der fles dat scheelde een hoop luiers

Groetjes,

Michèle

Klopt vooral in het begin, het liefst bij je opschoot onder het eten en dan gaat het nog makkelijker als je een hand onder de kont houdt,

Maar hier ook één. Verschoon je de luier dan bestaat er een grote kans dat ik binnen tien minuten weer bij de commode sta. Waarschijnlijk is het toch fijner om het te doen in een droge luier. Kan ik me ook wel goed voorstellen

quote:
@ Rainbow op max zijn leeftijd is dat normaal daarom verschoonde wij morgan op een gegeven moment pas na der fles dat scheelde een hoop luiers

Groetjes,

Michèle

Dit vroeg ik mezelf dus af … ik blijf nl ook aan het verschonen. Ga nu het ook eens na de fles doen kijken of dit scheelt Thankx

oooh hier ging het over bij mama’s hoekje, over de spelling jaja sorry moest er even uit kan er wel om lachen.

maar heel herkenbaar ik zei het net nog tegen mijn vriendin (ofja vanmiddag) ik heb NET gekeken of hij gepoept had, had ie niet en nog geen 10 seconden later meurt de hele huiskamer ernaar.

@ mini boy mooi dat dat hier scheelde in luiers hoor. Op die hele jonge leeftijd zijn de darmen net hondjes van paflov. Gooi er boven eten in en onder komt de maaltijd van ervoor er meteen uit.

Hier hebben we trouwens een meisje dat na 1 plas al verschoont wil worden dus nu faken wij het verschonen want anders wordt dat ook een duur grapje

Groetjes,

Michèle

Ik denk dat ik dan gemeen ben!
Meestal poept hij 's ochtends en 's middags nadat hij uit bed komt, dus laat ik hem lekker in zijn volle luier kopen:O

Vanochtend wilde hij al een schone luier nadat hij 1 plasje had gedaan, haha.
Hij greep naar zijn luier, en zei: O, o. En liep naar de commode voor een schone luier.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Over het algemeen hier ook het liefste in de schone luier. Maar als ze s’ morgens wakker word dan geef ik haar eerst de fles en dan poept ze en dan krijgt ze pas een schone luier. Die kan ik maar weer mooi besparen en ze poept altijd na de fles. Die 20 minuten extra moet ze dan maar even die oude aan hebben.

Nou, ben ik (of Senne in dit geval) de uitzondering op de regel!

Als Senne wakker wordt is het eerste wat ze doet poepen, 2 minuten nadat ze wakker is. Denk dat ze er zelf ook wakker van wordt…

Moet wel heel eerlijk zeggen dat dit nog maar de laatste dagen zo is, sinds dat ze van die zure, beetje dunnige tandenluiers heeft

Groetjes van Sascha en Senne

Wij verschonen Max altijd al NA de fles, anders is meneer geïrriteerd…Maar dan poept hij ook vrolijk door hoor. Hij poept niet altijd na een flesje, soms ook gewoon 2x achter elkaar zeg maar, er zit geen lijn in. Vanochtend was hij flink onder handen genomen door de osteopaat - o.a. met een buikmassage en ze zei al: dat wordt poepen en ja hoor…een gele luier binnen no-time!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

hey rainbow ! ik hoop dat hij baat heeft bij de osteopaat, ik ben er zelf een jaar voordat ik zwanger ben geweest, ik had last van paniek en angst (vandaar dat ik 48 kilo woog hahaha) en ik beschouw hem echt als merlijn de tovenaar… dus ik hoop ook echt dat hij bij jouw kleine vent wonderen kan uithalen !

ff dat terzijde

pippy die heeft ook een keer, na een massage van mama , voetreflexjes, 5 luiers vol gekakt in 1 verschoonbeurt… ongelofelijk, dacht ik dies’ klaar,… ppfhhhhh fludder fludder kwam dr weer franse mosterd uit … 5 luiers later was madam pas klaar!!

Baby geboren