Poepmachine

Dat denk ik de laatste twee weken elke dag! Julia poept sindsdien wel erg veel! Elke luierwisseling is het raak. Tussendoor hoor ik haar scheetjes laten en als ik haar op de arm heb voel ik dat mevrouw zit te kleien! Het is echt veel meer dan normaal en ook heel dun. Ik moet vaak rompertjes wassen, omdat er gele randjes aanzitten. Ik snap niet waardoor ze opeens zoveel zit te poepen? Misschien weer een sprongetje? Hebben jullie ook van die poepmachientjes?

Ik vraag me ook af hoeveel Julia mag drinken. Op het cb zeggen ze 150 cc is prima (ze woog 5,5 kilo met 13 weken), maar dat vond ik te weinig. Ik geef nu 5x165 cc. Ze redt het er goed op, maar nu ze zoveel dun poept, ben ik bang dat ze te veel vocht verliest. Moet ik haar meer geven en wat drinken/dronken jullie kindjes rond de 5,5 kilo???

Groetjes van de mama van het poepchineesje (Rainbow)

Trotse mama

ik ben van de 150 cc gelijk overgestapt naar 180cc dit rond de 13 weken denk ongeveer… maar hier geen poepchinees hoor… juist niet

het is allebei wat… hier is het dagen persen om er 1x in de week een luier vol mee te krijgen…

Hier ook een kleier. Niet elke luier, maar wel elke dag, soms oplopend tot 3 keer, maar wel dun. Van de week moesten er op de creche zelfs reserve kleertjes aan te pas komen. Morgan krijgt meer eten, maar daar hadden we het in een ander topic al over Rainbow. Maar ik weet niet wat je kan doen om het dikker te krijgen.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wat vocht betreft rekenen ze gemiddeld 100ml per kg. lichaamsgewicht.

Groetekes, Sje