Poepluiers, steeds in de nacht

Tijs heef sinds een paar dagen last van ontzettende poepluiers, overdag wel 4 en dan tijdens de nacht ook altijd wel 1, en dan als hij in de morgen wakker wordt, is het weer raak! Hij heeft ook vrij dunne poep. Hij is nu tien maanden geweest en heeft de acht tandjes voor. Het is toch te vroeg voor kiesjes??? Het zal wel weer overgaan, maar hij is klaarwakker als ik hem verschoon 's-nachts…

Hoi Marieke,

Wilde net een topic beginnen, zie ik deze. “Ik heb een vergelijkend probleem”, misschien twee vliegen in een klap!

Jade wordt overdag steeds wakker van haar poepluiers en wil dan niet meer slapen na het verschonen. Vervolgens zit ze 2 tellen beneden is ze moe en erg mopperig, maar wil niet meer terug naar bed! Iemand tips?!

Groetjes Frauk

P.S. Ze heeft dit altijd al gehad.

Gewijzigd door - mama Jade op 29 Dec 2008 09:45:25

Helaas…geen tips, want Julia heeft precies hetzelfde. Ze poepte normaal keurig 2x per dag, nu al weken minstens 5x en ook opeens 's nachts. Ze is 4 maanden…Tandjes? Sprongetje? Ik heb helaas ook geen idee en hoor dus graag meer!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Nee hoor, niet te vroeg voor kiesjes. Kan al lang bezig zijn. En kiesjes die doorkomen zijn pittiger dan tandjes die doorkomen! Dus kan goed zijn dat hij met kiesjes bezig is.

En tussen week 41,5 en 46,5 zit een sprongetje. Zie het oei-ik-groei-boek.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 29 Dec 2008 14:21:04

Ik hoop dat-ie er gauw minder last van heeft, want ik vrees anders rode billetjes. Sje, ik heb de maizena al klaar staan, hoor !

Hou de maizena inderdaad maar in de aanslag!

Groetekes, Sje