Poepfeest

Goed, dat was me het ochtendje wel weer!

Als Seth zijn pap aan het eten is in de kinderstoel is vaak een vieze broek aan het maken (en eet dan niet mee verder, maar ok). Dat na een hele hoop gepers had ik zoiets va, hmm… nu maar aankleden dan.
Dus ik haal hem eruit, en ja hoor (als je er niet tegen kan, niet lezen) het liep langs zijn benen, en het zat in de kinderstoel.
Dus hup naar boven, en wassen. Dus ik lig zijn billen schoon te maken, heb hem een speeltje gegeven zodat hij afleiding heeft. Het was een megavieze!!
Ondertussen krijgt hij het toch weer voor elkaar om met zijn handen erin te gaan zitten, feest!!
En ben ik dus nog druk bezig met alles schoon te maken slaat hij met zijn lepel de beker water om die ik had klaargezet om hem mee te wassen:S
Goed, het was me het feestje wel weer vanochtend… alles komt hier altijd tegelijk, heerlijk

Liefs, Anne

Lilypie

Hahaha die beker was zeker letterlijk de druppel Whaha wat een bende kunnen ze er van maken he Joey grijp ook direct met zijn handjes naar zijn piemeltje en billen als die luier af gaat, en als hij gepoept heeft kost het zoooo veel moeite om dat te voorkomen! Of hij gaat lekker omrollen met poep en al…

Lilypie

Lilypie

Klinkt herkenbaar…
Wat kunnen ze het ons lastig maken, hè? Die kleine boefjes.
Is 'ie inmiddels weer schoon?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hahaha, ik moest zo lachen om je topic ‘poepfeest’! Herkenbaar. Eva heeft weleens met haar voetje in de poep gestaan. Ook vindt ze het geweldig nu om om te rollen als ze gepoept heeft, wat ook voor mij lekker schoonmaakt. NOT. Laatst ‘rende’ ze weg op handjes en knietjes in haar blote kontje vol poep! Of ze graait met haar handjes naar de luier. Irritant! Maar wat doen we eraan he?

Groetjes Rainbow, trotse mama

En moest hij deze keer niet overgeven Wil???

Ik kon me dat kotsverhaal nog zoooo goed herinneren! Maar Wil toch, dat je hem dan nog uitdaagt, zo van: ‘lekker he!’. Jij loeder! } Je mannetje kan duidelijk niet tegen poep op andere plaatsen dan in een luier. Hoe gaat dat als Bo overgeeft dan? Eva heeft dat gelukkig nog nooit gedaan, op één keer bij de doopvoorbereiding na dan (alleen melk), maar dat vind IK pas smerig! Moet er niet aan dénken om dat op te moeten ruimen, dat mag mijn vriend fijn doen! Of misschien valt het mee omdat het van Eva is? Hahaha, volgende keer niet meer zo gemeen doen he? Al dat gebraak buiten is ook niks!

@Wil: een tip voor je man als 'ie een poepluier moet verschonen. Laat hem door z’n mond ademhalen en níet door z’n neus. Scheelt een hoop.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oooooh Wil!!! Wat gemeen ben je voor je man! Hahaha maar voor ons wel weer leuk, ik lich in een deuk hier:D

Lilypie

Lilypie

haha, j ik ken het meid,
vies is dat. Rico heeft het regelmatig in zn wipper gehad, en STINKEN zuuuuuuur niet normaal.
wat een zooitje geeft dat
en ook idd langs zijn benen en druipt de hele grond over en op mn kleding. hou m dan met armen gestrekt voor me uit haha. maar ja. liever de grond dan mn kleding niet waar grond kun je dweilen, en dat gaat sneller dan met vanish gaan lopen russen pff

Ok, nu begin ik me toch een beetje zorgen te maken.
Vanmorgen was het weer raak…
Hij peopt gewoon zoveel 's ochtends, dat zijn luier het niet aan kan.
Wat kan ik hier aan doen, want ik heb geen zin om elke dag met mijn handen in de poep te zitten. Op een potje zetten ofzo??
Liefs, Anne

Lilypie

Nee joh Anne, met 7 maanden snappen ze daar niets van. Voor een potje zijn ze nog wel erg jong hoor. Ik ben bang dat je er weinig aan kunt doen eerlijk gezegd. Vaak is die enorme poepberg maar even, misschien vanwege een tandje en wordt het straks weer minder. Heb je de goede maat? Soms kun je ook een te grote hebben, waardoor de randen niet goed aflsuiten…Helaas, geen tips voor je…

Haha, ok… dat wordt dus boenen elke ochtend
Helaas:S
Liefs, Anne

Lilypie

Zie het maar zo: je bent erop voorbereid en een goede voorbereiding is het halve werk, toch? Succes!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker