ja , ook maar weer een zindelijkeids vraagje. Bo is gedurende de hele dag droog, en doet alles netjes opd e wc. Hij geeft zelf ook aan dat hij moet plassen, en het gaat tot nu toe op een enkele keer na, niet mis. Alleen het poepen he.
Ik heb echt totaal niet het idee dat hij bang is om op de wc te poepen, want hij hoeft niet huilen, gaat er wel voor opd e wc zitten, alleen komt er niks. Na een tijdje haal ik hem er dan af, want dan wil hij er niet meer op zitten, om vervolgens na 5 minutenw eer aan te geven dat hij moet poepen en dan herhaalt zich dat proces ongeveer een half uur, en daarna poept hij, maar dan is het of in zijn onderbroek, en heeft hij die niet aan (zoals met dat mooie weer) dan poept hij gewoon op de grond. Ik heb een enkele keer hem kunnen “stoppen” en op de wc gezet szodat hij daar verder kon poepen, en dat ging goed, maar het gebeurt ook regelmatig dat ik het dus te laat door heb, en hij al klaar is met poepen.
Ik snap het niet, want eerder gaf hij juist voor het poepen al aan dat hij moest, en dan even later deed hij het in de luier. Waarom lukt het nu dan niet?
Heeft iemand tips die ik kan gebruiken hiervoor zodat het hem wel lukt op de wc?
liefs woezel