niet grappig is!!!
Ik had gisteren besloten om vanmiddag met Bo te gaan zwemen, dus om 1245 waren we er! Bo vond het geweldig, hij was erg vrij in het water en ik hoefde hem in het halve diepe niet eens vast te houden, ook al kon hij er niet staan, hij trappelde zelf gewoon goed waardoor hij en voorruit kwam en zijn hoofd boven water hield, mede dankzij de zwemvleugels natuurlijk!! dus dat was helemaal goed!!
Tegen 1430 hebben we een patatje en een frikandel gegeten, hi jhad honger (had slecht gegeten tussen de middag) dus dat ging er wel in, en daarna lekker zwemmen. Er was nog een ander jongetje met zijn oma, waar hij in het zwembad mee aan het spelen was, in het water springen, van de kleine mini glijbaan af, owh wat had hij een lol, zelfs de badjuf kwam twee keer naar mij toe hoe gweldig ze het vond om naar hem te kijken omdat hij helemaal straalde, en zo vrij in het water was, wat ze knap vond voor zijn leeftijd. Ook dat hij zo vol energie zat en het zo lang volhield vond ze knap.
Er was daar dus aan het rand van het zwembad ook een speelhuisje, met een glijbaan die dan eindigd in het water, Bo was daarin aan het spelen, en kwam er weer uit, en toen zag ik het…het was toen iets over 16:00… hij had gepoept en het liep helemaal langs zijn benen…dus ik er snel uit, Badjuf zat er vlak bij, gezegd dat hij had gepoept, wel een zwemluier aan had, maar dat het er langs heen kwam, dat het mij heel erg speet, maar het was helemaal niet erg zei ze, kon gebeuren bij zulke kleintjes, daarvoor hadden ze een waterslang om alles schoon te spuiten. Dus ik met Bo naar de kleedkamers, bij elke stap die hij zette vlatste er een klodder uit, ik schaamde me rot, en bij de kleedkamers was er een wat oudere man die daar alvast de gangen aan het schoonmaken was, precies waar ons kluisje was, Hij zei dat ik er niet mocht komen, maar ik moest toch wat, dus tegen Bo gezegd dat hij bij een hokje moest blijven staan en dat mama de spullen zou pakken. Loopt meneer ds achter mij aan, flats, flats , flats, overal in de gehele gang zat het… Ik had eindelijk mijn spullen, zwembroek uit die er helemaal onderzat, luier uit, waarbij err een mega plas aan verwaterde poep vrij kwam, opgedweild met doekjes, bips en benenen schoon gemaakt, nieuwe zwemluier aan, en toen eerst de zwembroek en zwemluier maar in de bak gooien, stond die schoonmaak vent daar, keek mij kwaad aan en zegt, ja dat is de bedoeling niet he!!!Echt op een hele bose en afkeurende toon!! Dus ik kijk hem aan, en ik had het al zo gehad he, want je schaamt je rot als zoiets gebeurt, en je wordt er niet vrolijker van als jekleine dan ook niet luisert en dus niet op 1 plek blijft staan waardoor alles er onder zit, dus ik kijk hem aan, en ik zeg: Nee, ik doe dit express omdat ik het leuk vind!! en ik ben zo weg gelopen, maar er lagen nog doekjes die weg moesten, dus dat gepakt, en in de vuilnis bakd gedaan, en hij komt naar me toe, en verontschuldigde zich, hij zei ook dat Bo nog zo jong was en er niks aan kon doen en dat het ook zo weer schoon was enzo, dus hij voelde hem wel…Dat vond ik wel heel erg fijn dat hij dat nog even zei, maar echt waar, poepen in het zwembad is echt niet geinig!!!
Daarna weer lekker verder gezwommen en tegen 1725 waren we pas thuis, Bo heeft net zijn eten op, hij had flink honger, en nog een krenten broodje, krijgt zo vla en dan lekker naar bed, hij vond het geweldig, en dat gaan we zeker vaker doen, maar hopelijk dan zonder poepen!!!
liefs woezel