'poep poli' afspraak laat!

Ja sorry maar zo heet het echt!

Vandaag een doorverwijzing gekregen voor Jurian. Hij krijgt hooguit 1x in de 2 weken minimale ontlasting. Net alsof hij moet bevallen zulke indianen geluiden, en pijnlijke gezichten trekt hij. Heb alles al geprobeerd: roosvicee laxo/ volkoren brood/ water(wil hij niet)/ lactulose etc. Maar niks helpt… nu dus doorverwezen.

Iemand ervaring mee?

Gewijzigd door - mini-boy op 21 Dec 2010 15:03:01

Wat een benaming zeg, maar goed je weet wel waar je aan toe bent ermee

Maar helaas geen ervaring, maar ik hoop dat ze er wel uit komen wat er nou met Juriaan is en dat ze hem snel kunnen helpen want dit is ook niks voor dat mannetje.

Groetjes,

Michèle

Geen ervaring mee, gelukkig. Maar ik hoop dat Jurian er iets aan heeft want zo’n verstopping is niks voor zo’n mannetje.

Wanneer gaan jullie erheen?

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Moet maandag bellen om afspraak te maken…

Geen eigen ervaring met de poeppoli. Ik ken het bestaan ervan wel vanuit mijn werk destijds. Maar dan ging het om volwassenen met stoelgangproblemen.

Groetekes, Sje

Ja ik heb wel ervaring,heb er 2 jaar met kaitlyn gelopen

wat wil je weten

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

nee nog nooit van gehoord haha! Wel een grappige benaming idd! Maargoed, als het hem helpt dat is het belangrijkste toch. Sterkte voor de kleine man!

mama1980

Lilypie Second Birthday tickers

Ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik hoop dat hij er snel baat bij heeft en vaker gaat poepen. Dit is echt sneu voor Jurian.

Succes!

Groetjes,
Sandra

ehm haha wat eennaam…ahum…
maarre ik weet niet wat het is ik neem aan dat ze gewoon een kweekje maken van zijn ontlasting?

quote:
Ja ik heb wel ervaring,heb er 2 jaar met kaitlyn gelopen

wat wil je weten

Dylan & Kaitlyn

Alles ,,,, wat ze gaan doen, en wat ik kan verwachten van dit alles. 2 jaar ... oef ik dacht zo klaar te zijn..?!

@miniboy: hier wordt je wel wat wijzer:

http://www.poeppoli.nl/onze_onderzoeksmethoden

ze gaan eerst vragen stellen,ook van je familie en schoon familie,erfelijkheid ect ect…dan moet je 3 dagen ontlasting op vangen en dat gaan ze onderzoeken op bacterie en wormen ect ect…kaitlyn kreeg ook therapie daar kwamen ze achter dat ze niet kon ontspannen en spannen,vooral haar bekkenbodem,vandaar dat zei heel moeilijk af kon gaan,krijg je oefeningen met een therapeut…dan mag je je wc heel leuk aan kleden dat je kind er als ware thuis voelt…bij contreles ka gaan ze buik goed in de gaten houden op verstoppingen,ook kreg kaitlyn een jaar lang zakjes wat je door limonade kan doen,of zo haar stoelgang op gang te brengen…

zo is het een beetje in het kort,welk ziekenhuis ga jij???

wij waren in woerden,dat ging daar dan zo,durf natuurlijk niet te zeggen dat het dan bij jullie ook zo gaat,het is voor mij nu weer zo 5 jaar geleden,en get gaat nu heel erg goed zelfs,soms zit er een dag tussen dat ze niet gaat,maar dat maf,liever geen 2 dagen want dan gaat dat weer vast lopen inhaar darmen…

Dylan & Kaitlyn

Super bedankt voor je reactie en link … ga ik zeker even doorspitten! Ik ga in Waalwijk naar het TweeSteden Ziekenhuis.

Moest online afspraak maken en dan bellen ze me nog terug … ben benieuwd wanneer ik mag …

Ik kan pas 18-01 terecht in het ziekenhuis … maar het is zo vervelend voor hem. Hij poept dus al hele tijd (zeker 2 weken … mini mini scheetjes). Weet even niet hoe ik het moet omschrijven. Maar ga nu morgen toch echt weer huisarts bellen of ik geen microlax/klysma mag geven … Iemand ervaring mee om dit wel/niet te doen bij kleine kinderen?

geen idee… maar zo’n laxo drankje werkt dat niet?
maar jee wat laat!
kan je zorgverzekeraar geen wachttijd bemiddeling doen?

zal zeker geen klysma geven,even zakjes aanvragen,weet even de naam niet meer,begint met een m maar goed daar heb je niks aan…klysma is maar tijdelijke nkan de harde ontlasting niet weg nemen,als je zakjes gaat doen komt het langzaam op gang en zal de laatste harde resten ook mee komen

Dylan & Kaitlyn

Meiden het was niet aan te zien zo’n pijn als mijn mannetje had/heeft. Vanmorgen daarom gelijk weer actie onderomen en naar de huisarts gegaan… Ze vond het extreem jammer dat ik niet eerder terrecht kan in het ziekenhuis maar zegt ze dit moeten we ernstig nemen en met grof geschut aan de gang.

Nu moet ik om de 2 uur een microlax/klysma geven (is hardnekkig spul die de darmen prikkelt en de ontlasting zacht maakt) ook heb ik zalf gekregen om de anus in te smeren. Is verdovend middel wat men bij operatie/besnijdenis etc gebruikt. Dit omdat de anus heel ver open gaat staan. Ze zei vergelijk het maar met een bevalling :O…

Morgen geen resultaat dan in het weekend niet blijven lopen maar alsnog naar de arts bellen (heb nummer).

Hoop zo dat het nu gaat helpen … kereltje ziet in en in wit, is lusteloos/mat, eet/drinkt niet veel meer (buikpijn) en … gewoon niet lekker!

Wat ontzettend vervelend joh dat hij er zo’n last van heeft en pas de 18e terecht kan. Wel heel fijn dat de huisarts jullie zo serieus neemt en dat je dit weekend mag bellen als het echt niet gaat. Hoop zo voor Jurian en natuurlijk ook voor jullie dat dit klysma gaat helpen.

Sterkte en een dikke knuffel voor Jurian.

Groetjes,
Sandra

{{Jurian}}

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wat enorm vervelend!!
Ik hoop echt dat het snel gaat werken, want dit kan zo niet.

Dikke knuffel voor Jurian.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers