Poep luiers en tandtjes

hoi hoi

ik heb een dochter van 8 maanden
en ze heb nu 2 tanden.

maar ze heb ook onwijs veel poepluiers
en best wel veel ok als ik goed getelt heb zijn het er zekr
zo 5 a6 per dag
is dit normaal of komt het echt door de tanden.

groetjes priscilla

p vdhorst

hoi Priscilla,

Van tandjes kunnen ze wel meer gaan poepen als ze doorkomen. Maar jouw dochter heeft de tandjes al. Volgens mij is het zo dat als de tandjes door zijn de klachten die daarmee gepaard gaan ook verdwijnen. Of zijn er alweer nieuwe tandjes zichtbaar?

Is het dun? Als ze verder geen koorts heeft en vrolijk is zou ik het nog maar ff afwachten.

Groetjes Elly

hoi ely

ja er zijn er pas 2 tegelijk door gekomen maar verder zie ik nog helemaal niks bij dr ja je ziet de vorming boven zit dat ze er wel aan komen maar ik voel nog niks

en verder is de ontlasting ook niet dun maar gewoon .en heb ze ook geen koorst en het is vrolijk kind altijd lache en giere dus verder eigelijk geen problemen
meschien maak ik me druk om niks.

maar wilde graag weten of het normaal kan zijn bij tandtjes.

groetjes priscilla

p vdhorst

Tandjesluiers zijn vaak dunner dan normaal en ook ruiken ze heel zurig. Als je dochter nu normale ontlasting heeft, dan kan het gewoon zo zijn dat ze vaker per dag poept en dat heeft dan niets met tandjes te maken.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

hoi hoi

ja maar haar luiers zijn gewoon normaal alleen zo veel.

verder is ook niet ziek er bij ofzo.gewoon normaal
als ze altijd is,

xx

p vdhorst

quote:
hoi hoi

ja maar haar luiers zijn gewoon normaal alleen zo veel.

verder is ook niet ziek er bij ofzo.gewoon normaal
als ze altijd is,

xx

p vdhorst

Dan lijkt het me haar normale ontlastingspatroon. Het ene kindje poept elke dag meerdere keren, de ander één keer per dag en weer een ander om de dag. Kortom, dit hoeft helemaal niet raar te zijn hoor.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker