Podotherapie

Ik heb al een tijdje last van me hiel en vanmorgen toch maar even naar de ha geweest. Er zit een flinke irritatie/ beginnende onsteking in. Ik kan wel lopen maar het irriteert. Nou heb ik een verwijzing voor podotherapie gekregen. Heeft iemand hier ervaring mee??

Ik ken heel wat therapieen (manueel, fysio, menschendiek) maar deze niet. En ik kan wel op internet vinden wat ze doen, maar ik wil ook de ervaringen van mensen altijd graag horen. Ook heb ik een goede pedicure nodig maar gezien ik geloof ik de enige hagenees ben kunnen jullie me daar denk ik niet aan helpen

Groetjes,

Michèle

H♪8 wat vervelend, hopelijk gaat het snel beter. Had er ook nog nooit van gehoord moet ik zeggen Ik las eerst pado

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ik weet ook niet precies wat het inhoudt, maar volgens mij heb ik daar een keer steunzolen gekregen.
Dit was trouwens omdat ik steeds last had van mijn rug.
Het werkt heel goed! Ik merk het nu aan mijn rug als ik ze een dag niet in mijn schoenen heb gehad.

Liefs, Anne

Wat naar joh. Geen ervaring, maar sterkte en succes!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat vervelend voor je.

Ik heb er nog nooit van gehoord, maar wil je wel sterkte wensen.

Hoop dat je er snel vanaf bent.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

quote:
Ik weet ook niet precies wat het inhoudt, maar volgens mij heb ik daar een keer steunzolen gekregen. Dit was trouwens omdat ik steeds last had van mijn rug. Het werkt heel goed! Ik merk het nu aan mijn rug als ik ze een dag niet in mijn schoenen heb gehad.

Steunzolen draag ik al jaren. Ik ben er compleet afhankelijk van omdat ik 2 cm beenverschil heb en 1.5 maat schoenmaatverschil.

@ Mriek en Sandra ik heb 4 mei om 9.00 een afspraak. Ben benieuwd wat het doet en wat het verder is.

Groetjes,

Michèle

Hmm… dan ben ik bang dat je gewoon af moet wachten
Ik weet het verder ook niet.

Hoop dat je er in de tussentijd niet veel last van hebt!
Liefs, Anne

Ik hoop het ook niet want ik moet zeggen na een actief weekend voel ik het aardig. enne ik er ook nog een blaar opzitten die jeukt als ik weet niet wat

Groetjes,

Michèle

Hoi hoi,

bij podotherapie kijken ze idd naar de stand van de rug en heupen en waar eventueel verschil door komt. Meestal is dit idd door beenlengte verschil (ik heb ook 2 cm) en worden zooltjes aangemeten. Meer doet een podotherapeut volgens mij niet… Raar dat je huisarts je doorverwijst terwijl je daar al loopt en raar dat je huisarts dit niet weet?! Misschien heb je hielspoor, dat is ook heel vervelend, maar moet met rust en stevige schoenen (maar die heb je denk ik al) over gaan…google er maar eens op… (ja ja, ook dit heb ik weer gehad, wat mankeer ik nou niet hahaha! Mijn papa heeft mij niet zo goed gelijmd denk ik )

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Nou ja ik loop niet bij een podotherapeut nu. Ik heb jaren bij een orthopeet gelopen en die heeft mij steunzolen aangemeten en eens in de zoveeltijd laat ik nieuwe maken op eigen initiatief zeg maar. Ik wacht het dus wel af. Enne een hielspoor?? Is dat niet iets dat ze ha ook kan constateren??

Groetjes,

Michèle

Nooit van gehoord,
maar wil je wel succes wensen.
Ik hoop dat het helpt en dat je snel minder last hebt van je hiel.
Maar heb je geen extra versteviging in je schoenen? zo’n zooltje die je bij de hiel kunt plakken?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Gelukkig niet Inge, mijn schoenen zitten al zo vol met die steunzolen. Het zijn geen kleine zooltjes he die je in de winkel kan kopen, maar handgemaakte grote dingen om mijn voeten te ondersteunen ook dus ik hoef niet nog meer in mijn schoenen als het niet nodig is.

Groetjes,

Michèle