Plus voetbal plaatjes

durf het eigenlijk niet te vragen maar doet het toch,normaal heb ik zoiets van ik probeer het eerst zelf maar dit is erg veelllllllll

maar dylan spaart plus voetbal plaatjes,die krijg je bij de plusmarkt namelijk bij elk 10 euro aan boodschappen en sommige producten krijg je het extra erbij

maar aan gezien ik daar zelden boodschappen doet,krijg mijn manneke nooit dat boek vol,we zijn al vollop aan hetruilen op i-net,maar dan krijg je er 1 voor 3 plaatjes,en hij heeft niet zoveel dubbele

dus mijn vraag wie doet daar boodschappen en doet niks met die plaatjes en wilt ze dan aan mij zenden,ik suur dan een retour envoloppe naar je toe

of wie heeft ze en wilt dubbele ruilen met dylan.

Bianca,Dylan & Kaitlyn

hey bianc,

ik heb wel voetbalplaatjes voor je.
het zijn er niet zoveel[15 ongeveer]
ik haal er ook niet al mijn boodschappen, maar als ik er ben neem ik die voetbalplaatjes maar.
je weet nooit wie je er blij mee kan maken!!! dylan dus
het is wel een hype, die plaatjes.
bij ons staan er echt hordes jongetjes bij de plus om te vragen of iemand voetbalplaatjes heeft.
ik hoor wel van je.

groetjes christa mama van diantha.
ps. en ik zal gelijk verder sparen voor jouw binky

[URL=http://imageshack.us][/URL]

wij hebben geen plus dus helaas kan je niet helpen

groetjes Kim, mama van

en

gaaf christa ik mail je even

net toevallig 1tje gereageerd die wilt ruilen dus dat zijn er weer 10 voor hem
en 10 voor het andere kindje

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Wij hebben wel een plus, dus als we er verzamelen mag Dylan ze hebben. Het is de enigste in het dorp en ik doe de grote boodschappen ergens anders, toevallig moeten er weer een paar dingen gehaald worden vanmiddag.

Hihihihi ik zal mijn buufjes ook effe vragen.

gaaaaaffffffff astrid,dat zal mooi zijn

als je ze heb hoor ik het wel,dan stuur ik ook naar jou een retour envoloppe

Bianca,Dylan & Kaitlyn

hihihihi een postzegel kan er nog net wel vanaf hoor lievie.

Hoi Bianca,

Wij hebben hier morgen een kinderfeestje. Ik heb een stuk of 4-5 van die plaatjes liggen en wij gebruiken ze niet. Ik vraag het morgen even aan de kindjes van mijn vriendinnen en als niemand ze wil, dan krijg jij ze.

Groetekes, Sje

quote:
hihihihi een postzegel kan er nog net wel vanaf hoor lievie.

oke

en sje zal leuk zijn ik hoor het wel

Bianca,Dylan & Kaitlyn