Plus juichbandjes

Hoi allemaal
omdat er ook een topic over de bonkies gaat, dacht ik, ik ga ook wat proberen. Nu het wk eraan komt (joepie, ik ben GEK van voetbal) zie je overal leuke dingen van alle landen, ook Brazilie. Aangezien Sarah half Braziliaans is kan ik af en toe wat leuks voor haar kopen.
Dus zo’n bandje voor om dr arm lijkt me heel leuk voor later, alleen is er geen plusmarkt bij mij in de buurt.
Kan iemand mij helpen??? Uiteraard tegen vergoeding.
Iemand…??
Groetjes, Boukje

ik had er een van brazilie alleen is het sluitdingetje kapot maar als ik er nog een krijg dan stuur ik hem wel op als je wilt

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Ik kom hoogst zelden bij de Plus, maar mocht ik toevallig zo’n bandje van Brazilië in handen krijgen, dan is-ie voor Sarah!

Groetekes, Sje

Hey mamma van 3 jongens en Sje
heel erg bedankt voor het meedenken, ik wacht in spanning af
Groetjes, Boukje en Sarah

Vanochtend zag ik in de klas van onze oudste een mama met een Nederlands juichbandje. Het schijnt dat haar dochters nogal fanatiek ermee zijn. Ik heb haar gevraagd als ze een Braziliaanse hebben waar ze niks mee kunnen of die ze tig keer dubbel hebben, of ik die dan mag krijgen omdat ik iemand weet die er heel erg gelukkig mee zou zijn. Dus die mama houdt het mee in de gaten voor me!

Groetekes, Sje

Hey Sje
erg lief van je, dank je wel
Groetjes, Boukje

Hai,

Heb je het braziliaanse bandje al?
Ik heb er hier eentje liggen en ik spaar ze niet. Als je hem nog wilt hebben dan moet je maar even je adres mailen dan stuur ik hem wel op.

Groetjes Suzanne

Hoi Suzanne
dank je wel, ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd.

Lilypie First Birthday tickers