Plopsaland de Panne tips

Wij willen met Fabienne graag naar Plopsaland de Panne. Zijn jullie er al eens geweest en wat was jullie ervaring? Ik overweeg nog of we een arrangement boeken of heen en weer rijden op 1 dag. Hebben jullie tips wat betreft kortingskaartjes?

Bedankt alvast!

Een vriendin van mij is er geweest. Die kan heel goed tegen drukte (die rijdt ook gerust op zaterdagmiddag om 14.30 naar Ikea of die gaat ook gerust winkelen op koopzondag) en die werd gek van de drukte. Vooral de wachtrijen vond ze vreselijk.

Dus denk heel goed na of je dat ziet zitten met zo’n kleine mop. Ik zou in elk geval dan buiten het seizoen gaan, door de week, op een dag dat iedereen normaal gezien op school zit. Kijk dus goed na wanneer de Belgen vakantie hebben.

Groetekes, Sje

Dat is een goede tip Sje

Groetjes Esther

Wij zijn vorig jaar in Plopsaland Coevorden geweest (in NL dus) en dat was geweldig! Klein, overzichtelijk, vooral indoor en niet te druk (want idd op een doordeweekse dag, net als jij schreef ik destijds een soortgelijk topic en kreeg hetzelfde antwoord van Sje)
Joey was toen anderhalf en heeft echt genoten van alles! Hij kon niet in alle atracties, maar wel een stuk of 5, en de bumbaspeeltuin, en niet te vergeten de bumbashow en met de enige echte bumba op de foto Wow als ik er aan terug denk! Echt een onvergetelijke dag, dat koppie zo blij toen hij Bumba ontmoette! Een aanrader dus!:smiley:

Groetjes Anouk

Ik lees veel negatieve ervaringen over Coevorden op internet, met name vinden mensen het een klein park en heeeeeel erg duur. Zowel de entree als het eten en drinken. De wachtrijen zijn heel erg lang maar dit komt wellicht door een verkeerd uitgekozen dag.

De Panne is ook best duur 26 euro per persoon dus als je kindje langer als 1 meter is dan is het de volle mep. Parkeren, wij moeten 2 uur heen en terug rijden … wel een duur dagje uit!

Ik weet het dus nog niet.

ik weet niet waar in Nederland je woont, maar in Hasselt is ook een Plopsa-indoor. Ik ben er zelf nog niet geweest, maar hoor er wel positieve reacties van.
In ieder geval veel plezier als je gaat!

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

Wil je persé naar Plopsaland of gewoon gezellig een dagje uit? Ik weet ook niet waar je woont, maar in Drente heb je Drouwenerzand. Is echt super leuk voor die kleintjes en groot genoeg. Je betaalt t/m 2 jaar niets en vanaf 3 jaar 12 euro per persoon en dat is inclusief onbeperkt eten en drinken (friet, hamburgers, fruit, limo, softijs, koffie/thee e.d.). Voor de attracties (behalve de grijpautomaten) hoef je niks te betalen. Zie het als een megakermis. Tot 1.20 mogen ze onder begeleiding in heel veel attracties. Google maar eens, ik vind dit echt een aanrader. Het is niet groot, maar die kleintjes hebben niet veel nodig. Maar je moet wel zelf van draaimolens, botsautootjes, oldtimers, treintje e.d. houden omdat er dus vaak wel iemand mee moet in de attractie.

Wij waren trouwens op een dinsdag en we hebben hooguit vijf minuten moeten wachten bij een attractie terwijl er toch ook een aantal schoolreisjes waren.

Wij hebben er ook wel eens over nagedacht om naar Plopsaland te gaan, maar de onze is geen autorijder. Nu waren we bij Drouwenerzand in de buurt en het blije gezicht in de botsauto’s was voor ons genoeg om te weten dat hij dit net zo leuk vindt als Plopsaland