Plopsa land

Hoi belgische ikkebenners, wij willen graag naar plopsa land binnenkort, weten jullie misschien of er in Belgie ook kortings acties zijn , bijvoorbeeld als je twee pakken melk koopt een entree bewijs voor half geld?
Mijn schoonouders wonen in belgie en kunnen dat dan misschien ergens regelen.Maar dan moet ik wel van tevoren weten of zoiets bestaart in belgie?

groetjes Kim, mama van

en

Hee kim leuk hier evt een tip

Plopsaland; 1001 Kriebels voor de hele familie
Wie wil er als kind nu niet de bekende TV-vriendjes Kabouter Plop, Samson & Gert, Big & Betsy, Piet Piraat en anderen in levende lijve ontmoeten? In het magische themapark Plopsaland kan dat, daar lopen ze namelijk gewoon rond. Behalve prachtige shows van onder andere Kabouter Plop en Piet Piraat, zijn er vele attracties voor jong en oud.
Bij de VVV Zeeuws-Vlaanderen, kantoor Sluis betaalt u voor uw entreekaart € 20.00 per persoon (kinderen kleiner dan 1 meter zijn gratis). Dit betekent een korting van maar liefst € 3.00 p.p. .

Tries

jullie geven volgens mij dezelfde tip, vvv hier in hengelo is ook een anwb winkel dus zal daar eens kieken, maar verdorie zeg 20 pp is leuke klap geld voor een dagje pretpark, want mijn kleinste mannetje is 99 cm…

groetjes Kim, mama van

en

Voorverkoop

Tickets verkrijgbaar in ieder Belgisch postkantoor.

In Nederland via alle ANWB-vestigingen, via Ticket Service ( de grotere postkantoren, GWK-stationskantoren en VVV-kantoren) en via Music Store.

Individueel ticket: € 20,00

Individueel 60+/individuele gehandicapte: € 17,50

Zowel de NMBS (b-dagtrip) als De Lijn (Pluskaart) bieden een voordelige formule ‘vervoer + toegang’ aan. Informeer bij de NMBS en De Lijn voor de meest voordelige formule.

groetjes Kim, mama van

en

oh dit vind ik wel prachtige taal trouwens
Elk restaurant van het park beschikt over een microgolfoven om flesjes of babyvoeding op te warmen. In elke toiletunit zijn speciale voorzieningen om op een hygiënische manier de luiers van onze allerkleinste bezoekers te verversen

geen belgische ikkebenners?

groetjes Kim, mama van

en

hoi
ja moet ook echt wel de moeite zijn maar kortingen zijn daar inderdaad nu niet zo veel op… mijn stiefmama heeft vorig de schoentjes van mijn broertje uitgedaan (hij was ook 99 cm) en zo was hij net onder de meter en hij had dan ook nog het geluk dat als hij zijn scghoentjes aan had hij wel ene meter was en dus ook in die atracties mocht! zal misschien wat gierig lijken ma denk dat ik hetzelfde zou doen want is toch wel 20 of 23 zonder korting wat je je uitspaard he! hoop dat je nog ergens kortingen vindt en allesinds al veel plezier gewenst!

liefs jessica

hoi kimmetje
heb nog ff op de siite voor je gekeken als je de tickets via de computer besteld krijg je ze ook aan 20 euro anders is het dus inderdaad 23 euro van acties of kortingen staat er niks bij… de site heet: www.plopsaland.be
hopelijk heb je er wat aan

liefs jessica

Niet helemaal het zelfde bij de anwb moet je dus lid zijn vvv niet hihi… maar het is een puist geld ja

Tries

Wowo wat een geld ja!
Geen tip hier, maar toch alvast veel plezier!

Groetjes Nathalie & Co