Ja playdoh is super leuk, je kan het overigens ook redelijk zelf maken (ja recept is op internet te vinden, met deeg, creme tartaar en voedselkleuring) wij hebben het ook, maar er word alleen mee gespeeld als mama er bij is (of een andere volwassene), ik heb wel de ervaring dat je het anders overal tegenkomt. Verder is een schoolbord ook super leuk, wij hebben het ook, verder zou je kunnen denken aan een schildersezel, natuurlijk vingerverf (ook een groot succes hier) Bij ons zijn verkleedspullen ook een groot succes, daarmee leer je ze ook aan en uitkleden (weet niet of jij dat zo leuk vind?) wij hebben hier ongeveer 10 stuks liggen (met dank aan J’s tantes hoor, niet van mij) 4 princessejurken, een rood kapje, 2 baletpakjes met schoentjes, koks, een fee, en nu ben ik nog wat vergeten, nou je je snapt het al, een hele hoop! Misschien ook een leuke CD of DVD, hier houd ze ontzettend van dansen en zingen (ja een tutmina heb ik
) Ik denk dat ik nog wel 100 cadeaus kan verzinnen, maar ik zal er mee stoppen! ![]()