Is het normaal dat kindjes zulke platte voetjes hebben? Minke heeft echt van die platvoetjes, valt me op nu ze veel op blote voeten loopt met dit weer, en vroeg het me af. .
groetjes!
Is het normaal dat kindjes zulke platte voetjes hebben? Minke heeft echt van die platvoetjes, valt me op nu ze veel op blote voeten loopt met dit weer, en vroeg het me af. .
groetjes!
Geen idee eigenlijk.
Het is me nooit opgevallen, maar ik zal er vanavond eens op letten
Groetjes,
Sandra
Ja dat is normaal. Pas rond het 4e jaar kun je gaan vaststellen of een kindje echt platvoetjes heeft. Als je goed oplet zul je ook zien dat ze X beentjes heeft. De knieen staan wat naar binnen gedraaid om betere houvast te hebben zeg maar.
Mij hebben ze op het cb helemaal bijgepraat omdat ik 1 platvoet en 1 holvoet heb en 2 cm beenverschil en 1.5 maat schoen verschil. Morgan staat dus onder strakke controle omdat een paar van mijn afwijkingen erfelijk zijn maar ook pas rond het 4e jaar echt zichtbaar zijn.
Groetjes,
Michèle
niet druk maken meisie, pas rond hun 4e leeftijd trekt dat bij.
veel kindjes hebben ook x of o beentjes voor die leeftijd en ook dat trekt dan weer bij.
Rico is een tenenloper. of dat ook bij trekt weet ik niet maar alle adviezen die we gekregen hebben werken niet
Noah heeft het ook… maar hij loopt ook veel op zn tenen… net als zn papa!
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Dank voor de reacties, tja dan hoort het er kennelijk bij, in elk geval de eerste jaren! Gelukkig .
Mijn mannetje van bijna 3 jaar heeft hele grote brede platvoeten,het hoort er idd bij zei de ka.
Dat trekt rond het 4de jaar wel goed.
groetjes Bianca
Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007
weet iemand of tenen lopen ook bijtrekt?
ik weet het zelf al heel goed dat hij het doet maar iedereen die we tegenkomen heeft telkens de neiging het nogmaals (zoals ze elke keer doen als ze rico zien) te benadrukken: loopt hij nou NOG op zijn tenen?!?!
jeetje zeg
kots