Hoi allemaal,
Daar ben ik weer hoor. De combinatie werken en gebroken nachten waren best pittig. Of zijn eigenlijk .
Nu heb ik een vraag over moppie. Zij is sinds het mooie weer plaszindelijk. Echt super trots! Ook als we naar de winkels gaan houdt ze het of ze kan wachten tot we een wc hebben gevonden. Heel goed dus. Ok, het is nog pril dus je weet maar nooit maar nu ben ik in ieder geval heel blij.
Alleen het poepen is een ander verhaal. In het begin poepte ze op het potje. Het ging wel lastig. Niet het poepen zelf want als ze eenmaal poepte was het prima maar daarvoor zei ze steeds “ik moet poepen” maar ging dan niet zitten, alsof ze niet durfte.
Nu poept ze standaard in haar onderbroek. Wel 3x per dag soms. En ze moet dan wel huilen. Ze vindt het poepen gewoon eng.
Nu mijn vraag. Ik heb haar in een onderbroekje en zou dat graag zo houden, mijn man wil haar een luierbroekje aan doen. Alleen ben ik dan bang dat ze ook weer in de luier gaat plassen.
Heeft er iemand ervaring hiermee (vast wel)? Het is denk ik een fase maar hoe ga ik er mee om en wat doe ik ondertussen met de onderbroekjes/luierbroekjes?
groetjes,
Wendy
Kinderen hebben het meest liefde nodig als ze die het minst verdienen…