Plaswekker

Wij hebben voor kaitlyn een plaswekker aangevraagd,1x in de maand soms 2x is ze echt droog de rest echt door en door nat…luiers kan je bijwijze van uitwringen.

wakker maken hielp niet want dat werd ze niet en werd ze het wel en zette je haar op de wc na 5 minuten sliep ze alweer bijna…

verwijskaart aangevraagd en ingediend bij het trias.

gisteren kregen hem dan binnen,en gelijk maar gebruikt,eerst uitleggen hoe ze het allemaal moet doen,na paar keer oefenene ginge dan het echte werk beginnen.

om 21.00 uur zeg ik tegen hans wat hoor ik toch,ja weet ik veel zal wel buiten zijn een alarm van een auto…ik zo nee man dat is kaitlyn haar wekker en idd die loeide als een gek en madam lag nog heerlijk te maffen hhiihih…ze werd er dus niet wakker van

we hebben haar wakker gemaakt,gelukkig ging het om een paar druppels dus geen bed verschonen…op de wc en ja hoor grote plas

hups de bed in en weer slapen,vanacht rond half 1 hans maakt mij wakker hee help eens huh wie wat waar

ben ik dus door die wekker heen gegaan,helaas kaitlyn bed helemaal nat zelfs dekbed grrrrr maar omgedraaid je moet wat,gelukkig was het niet door en door nat dat schilt anders hadden we haar zomer dekbed moeten pakken.

de rest van de nacht is het goed gegaan…

schema ingevuld samen en ze was trots ze had 4 punten gehaald

hoop voor me meissie dat ze snel door heeft dat ze wakker moet worden als ze moet plassen,want ze leg echt zo vast te slapen,en het meeste natte luiers is dus tussen 9 uur en 11 uur savonds meestal daarna heel weinig of niks

want we doen wel eens in haar slaap luier verwisselen en dan is ze snachts droog,of licht nat

we hebben al gezegt als je helemaal droog bent krijg je een nieuw matras,want dit is al een oude komt bij me mams vandaan,en mag ze ook een nieuwe dekbed overtrek erbij kiezen,dat vond ze wel heel erg goed idee van me

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

zo ff trots doen,de eerste maand is om en de resutaten mogen er zijn

1e week 4x bed verschoond,2e week 1x
daarna 3 x wakker geworden van de wekker dus schoon broekje aan en daarna

helemaal droog,als wij naar bed gaan word ze wakker en danwil ze plassen en de rest van de nacht is ze droog…

vanacht voor het eerst door geslapen ze werd niet wakker van ons dus laten leggen en ze is droog

kaitlyn is nu ook veel vrolijker smorgens,met luier niet keek ze angstig en gooide snel de luier weg uit schaamte

ben blij dat ik hem heb aan gevraagd

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Wat super zeg!! Gefeliciteerd met het resultaat. Gelukkig dat die dingen bestaan toch? Nou lekker een mooi dekbedovertrek uitzoeken Kaitlyn! Goed van je meissie!
Groetjes, Mariëlle en Joël

Heeej super joh!! Das mooi nieuws! Ik hoorde om me heen alleen nagatieve verhalen, maar het kan wel werken dus!! Toppie!

Groetjes Nathalie & Co

he wat geweldig kaitlyn !!!houden zo .straks heb je de wekker niet meer nodig

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu

Lilypie 6th to 18th Ticker" border=0>