Even een vraag onder de moeders hier die er kennis van hebben.
Bo is sinds een week of twee overdag zindelijk. Alleen wanneer hij slaapt krijgt hij een luier om en anders niet.
Nu valt het mij op dat bo heel erg lang zijn plas op kan houden. Voorbeeld. Vanmorgen moesten we op tijd bij de KNO zijn. Ik haal hem rond 720 uit bed. er zit wel plas in de luier, maar lang niet zoveel als wat hij normaal heef in de ochtend. Eigenlijk best weinig wat er in zat, dus ik dacht, die moet een giga plas op de wc doen. nee hoor, er kwam niks. Ik moest echter wel weg om 750 en hij moest toen nog niet, dus ja, dan niet. Wij met de bus naar het ziekenhuis, daar weer naar de wc, maar nee hoor, weer niet, na de KNO arts moest hij ook niet, dus ik dacht al, als dat maar goed gaat, want we moesten ook nog een uur met de bus terug naar huis.
Maar het is dus goed gegaan, kon zelfs nog effe snel bananen halen in de supermarkt en dan naar huis. Toen wou /moest hij nog steeds niet, da was rond 11:00. Tegen 11:15 zei hij , mama ik moet plassen, dus naar de wc, en er kwam een mega grote plas (tja wat wil je als je de hele ochtend nog niet hebt geplast.
Kijk, aan de ene kant vind ik het heel fijn als hij het zo lang kan ophouden, dat scheelt een boel, kun je nog eens een keer weg. Maar hij houdt het wel erg lang op hoor!! Is dit niet te lang? Kan dat geen kwaad?
liefs woezel