Plannen 'roze' slaapkamers

Jaaaaa!!! We zijn eruit…
De indeling qua kamers is er ook al voor het nieuwe huis…
Tess & Melanie willen toch nog wel samen op 1 kamer… Dus dat doen we dan ook… Ze krijgen dan de helft van een normale kamer erbij…
Maar wat ik wilde vertellen is… Als je de kamer binnenkomt bijv. van Lindsay… Gaat er zachtjes een liedje spelen! Lindsay wil dan het franse liedje Mes Rêves… is dat een leuk idee??

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

klinkt wel heel gezellig, als een sprookjeskamer!!

Kan je hem ook uit zetten? Want als je snachts even wil kijken dan begint het muziekje natuurlijk ook te spelen!

[/url]

Ja, daar moeten we dan ook wel weer voor zorgen!!!
Anders is eht zo lastig heh!!

Groetjes Mariska

klinkt in ieder geval heel erg leuk!! Leuk hoor, dat die twee meiden nog samen willen slapen. Is wel erg gezellig!

[/url]

Ja tuurlijk! Maar ze zijn dan ook nog niet echt groot!! En voorlopig gaan we dan niet meer verbouwen in het nieuwe huis… ookal zijn we nog niet verhuisd. Ze zullen dan nog wel een tijd bij elkaar liggen!! Maar ik denk niet ze uit elkaar willen, echt een een-eiige tweeling hoor! We hoeven dus maar 5 roze kamers…

Groetjes Mariska

ja dat heb je met al die meiden!! Ik heb maar 1 jongetje, ben benieuwd of hij een blauwe kamer wil later!

Hoe ga je dat doen, zo’n muziek dat gaat spelen als je binnen komt??

[/url]

het zou me verbazen als ie een roze kamer wil
Jongens zijn daar meestal wat mindre kieskeurig in toch?? Die hoeven niet persé blauw zoals meiden roze willen!!
We haddne net trouwens vergadering, welke nummers de meiden willen… Voor Nathalie en Malin hebben we maar zelf een paar nummers gekozen!!

Wanneer is Luca geboren?? ben niet zo goed in uitrekenen … .
Luca is trouwens een leuke naam!!

Groetjes Mariska

Huh, hoe doe je dat dan, zo’n liedje als je de kamer binnenkomt? Klinkt erg leuk!
En 5 rose kamers, hihi

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Bij ons in de buurt is een winkel, voor allerlei slaapkamerspulletjes! Echt een hele leuke winkel, vooral voor meiden. dan maakt zij (van de winkel) een kaartje waar dus het nummer op staat, en dan moet je zo’n apparaat kopen met een scanner,

Groetjes Mariska

5!!! Roze kamers!!!
Ben ik blij dat ik maar 1 meisje heb, bij ons wordt het 1 roze en 1 blauw/groene kamer.

Dat liedje ken ik niet, dus of het een leuk idee is daar kan ik geen antwoord op geven, sorry.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

Tess & Melanie hebben wel een kaptafeltje, en zelfs roze bedden en bureaus… En genoeg verkleedkleren voor prinsessen!! het liefst gaan ze s’ochtends naar school helemaal vol geverfd met ‘ROSE’ makeup!! dat sta ik niet toe natuurlijk

Groetjes Mariska

ooh gewelidig!! Toch ook wel leuk he, een meisje!!

quote:
Wanneer is Luca geboren?? ben niet zo goed in uitrekenen .. . Luca is trouwens een leuke naam!!

Luca is 24 juni geboren, op de aller heetste dag van het jaar!
Leuke naam he! Ben er zelf ook helemaal vol van!

[/url]

quote:

Luca is 24 juni geboren, op de aller heetste dag van het jaar!
Leuke naam he! Ben er zelf ook helemaal vol van!

ach, wat zal jij het zwaar hebben gehad toen!! respect hoor
Jaa, Luca echt leuke naam

Groetjes Mariska

Jaaa!! De apparaten zyn al gekocht!
Ik kon Linds niet meer tegenhouden, ze wilde ze voordat ze uitverkocht waren
Nou jaa, ik heb nog een paar kaartjes met liedjes extra gekocht, van K3 enzovoort en nog een paar andere nummres…

Groetjes Mariska

leuk hoor, ben erg beniewd hoe het is!! Lijkt me ook wel leuk, en dan in elke kamer een ander deuntje!! En op de w.c.!! :smiley:

[/url]