Planetrace 2003 van start is gegaan

Hallo allemaal, even een oproepje van onze kant, een van de deelnemers van Planetrace 2003 is henk jan koershuis , hierbij roep ik op om allemaal op hem te stemmen zodat hij verder komt deze race, kijk op www.planetrace.nl voor de regels of stem rechtstreeks via deze link www.speedyhj.nl en help Speedyh-j door te stemmen voor hem!

Kussies

Ik zou best willen Kim, was ook erg benieuwd wat het inhoudt.
Maar ik krijg nix

Groetjes Mim

nu wel. je kan rechtstreeks stemmen door op www.speedyhj.nl ,op help hj te klikken, daar verstuur je dus een stem moet je wel eenmailig bevestigen en daarna kan je elke dag stemmen als je wil!! hahahhahahaha Speedykimmetje is voor Henk Jan

Kussies

je mag hem trouwens ook eenmalig bevestigen en dan je emailadres doorgeven dmv een machtigingsformulier…

Kussies

Hoi,

Heb gestemd hoor!!!

Groetjes, Bieb

joepieeee!!! ga zo door
en als je geen zin erin heb wil ik wel voor je blijven stemmen hoor hahahaha

Kussies

Haha!! Jaja, volgens mij kan dat niet eens, zou mooi worden!!!
Weet je trouwens dat ik nog helemaal niet van die Planet Race gehoord had?? Erg hè?
Nou ja, ik heb het “goedgemaakt” door te stemmen toch? Haha!
Wel leuk hoor, dat hij al zover gekomen is.
En dinsdag ga ik maar eens naar dat programma kijken, ben nu wel nieuwsgierig geworden.

Groetjes, Bieb

ja stemmen he, niet prikken op de kaart, echt daadwerkelijk op een kandidaat stemmen, kan elke dag hoor, als je eenmaal je bevestiging hebt gehad van palnetrace daarna hoef ik alleen maar je email adres in te vullen en je naam en dan kan ik elke dag voor je stemmen als jij er geen zin in hebt

Kussies

Oh, dat wist ik niet, dat je dan voor mij kan stemmen.
Nou, bij deze heb je dan mijn toestemming om namens mij te stemmen elke dag, oké?
Mijn e-mail adres weet je en mijn naam ook.
Maarre…ik heb niet zomaar willekeurig “op de kaart geprikt” hoor!
Jij had toch duidelijk gezegd: op HELP HJ klikken…dat heb ik dus gedaan. Je komt toch ook automatisch op ZIJN site terecht. Dan kan je toch ook niet op een ander stemmen? Of heb ik weer eens niet opgelet?
Nou ja, in ieder geval mag je wat mij betreft elke dag stemmen d.m.v. mijn e-mail adres.
Ken je hem trouwens persoonlijk???

Groetjes, Bieb

jep ken hem persoonlijk, de site speedy hj is ook gemaakt door george net zoals ikkeben!ben ook afgelopen dinsdag op zijn fanavond geweest erg lachen de eerste aflevering daar gekeken… niet om aan te zien maar wel erg leuk om met zijn allen in het zelfde tshirt hem toetejuichen! de enige tukker van het stel he!

ik heb ook gestemd.

bianca.

joepie de poepie alle bianca’s helpen goed mee

Kussies

Haha!! Zou dat aan de naam liggen??

Groetjes, Bianca