Plaats een foto

Ik wilde graag op de forum bij ikke ben trots op mijn kind een aantal foto’s plaatsen. Alleen ik weet niet hoe dit werkt, ik heb al wat geprobeerd maar dat lukt niet, ik ben sinds vandaag nieuw op deze site. Graag wil ik weten hoe dit wel werkt.
Alvast bedankt
Silvia

S.kouwenhoven

Ik zal het je proberen uit te leggen als je een paar foto’s op een website heb staan druk je hier met de rechter muisknop op en dan druk je op eigenschappen.
de code copieér je dan helemaal.
deze code plaats je dan op de site tussen [img*] code [/img*]

dan de sterretjes tussen de img weglaten
en dan zou het moeten lukken

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Gewijzigd door - MJ op 01 Jan 2006 19:31:18

Ha ha ha wat toevallig! Ik was ook al (tussen het voeren door) aan het proberen en mij lukte dit ook al niet! Zelfs als ik het doe zoals Marianne uitlegd. Maar ik hou vol! Jullie zien wel wanneer het me eindelijk gelukt is.

Ellentje (moeder van Demi 22-03-2000 en Marten 11-11-2002)

Even de uitleg van Els gecopieerd

Uitleg voor het plaatsen van een foto op het forum

1- Je plaatst een foto op internet, bv hier op de site, (maar niet op forum maar bijvoorbeeld onder button op de site daar kan je wel direct een foto plaatsen vanaf je harde schijf )
2- je gaat met je muis op de foto staan en klikt op de rechtermuisknop
3- je gaat naar eigenschappen
4- je selecteert de URL
5- met een rechtermuisklikje kopieer je de URL
6-je gaat naar het forum
7-je drukt op het 7e knopje van links, die met het bergje
8- er verschijnt [ img] [ /img] op het bericht
9- je zet je cursor ertussen, en doet dan weer een rechtermuisklik
10- je drukt op plakken en zorgt dat er geen spatie oid ertussen komt te staan [ img] hier komt dus de URL van je foto maar dan zonder spatie [ /img]

Groetjes, Els!

Het is ook moeilijk om het uitteleggen, ik ben zelf ook aardig een tijdje bezig geweest voordat het pas lukte.

dus suc-6 dames!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Ha ha we gaan vrolijk verder hoor (GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR) Nog een goeie uitleg erbij gekregen dus we proberen t maar weer.
Lag er wel laat door op bed gisteravond ha ha. Moet me lukken. Eens…

Ellentje (moeder van Demi 22-03-2000 en Marten 11-11-2002)

Gewijzigd door - 1977Dorien op 02 Jan 2006 13:53:01