Pittige ontlasting

Ik heb dit zelfde gehad met mijn dochtertje Hope.
Ze had verschillende spuitluiers per dag. De pampers waren haast niet aan te slepen.

Maar hou goed in de gaten of je kleine knul nog goed plast.
Als hij langer dan een dag niet heeft geplast dan gelijk naar de huisarts gaan.

Niet plassen is niet goed voor de niertjes en een teken van uitdroging.

Hi!

onze kleine van bijna 7 maanden is volgens mij ook volop bezig met tandjes.
Zielig om te zien en vooral omdat je er niks aan kunt doen…
Ook zij heeft vaak dunne luiers (die echt heel sterk ruiken), een wat hogere temp, snel uit dr hummetje (terwijl ze normaal echt een super vrolijke en makkelijke meid is!) en op alles wat ze in handen heeft lekker knagen.
Er zitten aardige bobbeltjes onderin en je voelt t ook. Hopenlijk komen ze snel door, of in ieder geval t groeispurtje weer snel voorbij…

groetjes stellina

Hij plast nog wel goed. Die maizena heeft super geholpen bij die schrale billen, dank je Sje! Hij is een stuk vrolijker dan de laatste week. Zijn ontlasting wordt ook weer wat compacter (lekker omschreven, he?)

Even off-topic, Gister lag hij half op mijn buik op de grond en hij deed zijn armpjes opdrukken en hij stond ineens rechtop!!! Ik was ZO trots!

Ah toppie dat die maizena geholpen heeft.
En zie je dat-ie verder gewoon in een sprongetje zit. Tijdens zo’n sprongetje willen ze ook nog weleens ineens iets nieuws kunnen!

Groetekes, Sje

ik lees zoveel over die maizena die helpt bij rode billetjes… maar poeder je die dan eerst op de billen en dan de sudocrème erover of andersom?

bij mijn dochter liggen de billetjes open zo rood is het. heel zielig. het wordt heel langzaam minder erg, maar het duurt zo lang. ze kronkelt echt van de pijn als ik haar billetjes afdoe, echt heel erg…

knorrie schone pamper billetjes zo goed als kan schoonmaken en dan de maizena erop strooien geen creme gebruiken alleen maizena

Inderdaad, alle poederen!

Groetekes, Sje

Tijs zijn billen zijn weer helemaal mooi!!! Lang leve de maizena!