Precies Lieke,
Dit heb ik met mijn zoon van 13maanden. Ik stond af te wassen en meneer komt lekker mij even irriteren door langs mij heen te kruipen. DUs iedere keer moest ik alles op stop zetten en hem ergens neer te laten zitten (de woonkamer en keuken is in 1 helaas, dus geen deur of hekje). Op een gegeven moment blokkeerde ik zijn weg en pakte hem op en zette hem ver weg en zei nu ga je met je eigen speelgoed spelen want mama moet even de afwas doen.
Nou ik wist niet wat mij overkwam. MEneertje werd zo boos dat hij in zijn eigen tenen begon te bijten. Gillen en op de grond gaan liggen en met zn handen slaan. Nou wat ik deed was gewoon negeren en heb gewacht tot hij weer was gekalmeerd. Toen hij dat was na ongeveer 10min, liep ik naar hem toe pakte hem op en ging met hem zitten. Probeerde hem toen uit te leggen waarom ik hem daar op het plekje neer had gezet. Hij heeft het hierna nog 1 keer geprobeerd maar dat was gelijk afgelopen! En nu doet hij het niet meer.
Ach ja nu probeert hij wat anders uit hehehe, zoals met de deuren smijten … Er is altijd wel wat ![]()
![]()
Dat gedrag wat zij jou tonen gewoon negeren!
Groetekes!