Pipzilla zich niet laat tegenhouden door 't hekkie

hoi ladies, wij hebben een traphekkie in de keuken… of voor de keuken laten we het zo zeggen,omdat toen pippy ging kruipen madam zo via de keuken de tuin in kroop !

nu ze loopt heeft de keuken nogsteeds een magische aantrekkingskracht voor haar, en op alle mogelijk manieren probeerd ze de opstakels te overmeesteren, het is zo;n ouderwets harmonica hekkie…eerst stond ze er als een voetbalhooligan aan te rammelen, zodat hij met schroeven en al van de muur kwam, janken natuurlijk want ineens viel ze met hek en al achterover…en nu heb ze weer wa nieuws…pippy soldaat, gaat op haar buik liggen en werkt zich achterste voren onder het hekkie door, en natuurlijk, zit ze dan vast, steekt een van die harmonica’s in haar billen en ligt ze vastgeklemt…brulluhhhh

echt soms weet ik niet hoe ik het moet winnen van haar vindingrijkheid!

Geen tips. Maar ik heb wel heel hard gelachen om je verhaal. Slimme meid hoor.

Groetjes Ramona

En nee pippy niet doen en dat de hele tijd tot ze het snapt denk dat dat de enige oplossing is met dit slimme meisje

Groetjes,

Michèle

ja de strafstip is hier erg in trek hahahaha

Eeen ander hekkie
Ik heb er ook een naar me keuken toe en Dylno kan daar echt niet onderdoor hoor. Zo’n harminicahekje kunnen ze ook op klimmen dus gauw weg ermee.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

ja het voordeel van deze is, dat ik hem ook anders dicht kan doen, zodat ze wel in de hoek kan komen maar niet bij het gasfornuis, hij kan verschillende kanten op en da gaat met een ander hekkie nie lukken, dus dan heb ik dat weer …
ik hoop dat als ze 60 keer vast heeft gezeten dat ze het wel snapt, misschien ijdele hoop maar ik probeer het nog ff !

Sterkte met je vindingrijke, eigenwijze meisje!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers