Pipzilla gisteren uit het klimrek knalde

die klouterkabouter, zoekt altijd de dingen uit in de speeltuin, waar ze net te klein voor is, glijden vind ze not amusing meer, nu ist klimmen, overal maar klimmen… maar ja ze heb nog maar korte beentjes dus soms ken ze net nie bij het steuntje, zat ze in eeen soort buis, waar je dus ook moeilijk mee kan helpen, ik zat eronder gekropen, maar ze mist dus dat treetje… hangt ze daar aan dat ding, dus ik wil haar pakken. laat ze gewoon los… boef op de grond, poink, kop tegen die stalenpaal omhoog…gerum !!! janken…natuurlijk, en dan gewoon weer door naar het volgende ommogelijke klimrek !!! pfhhh krijg nog eens een beroerte van dat stuntgedrag van haar !

Pippy is geboren 17.07.2009

Soms willen ze inderdaad te veel en probeer ze dan maar eens uit te leggen dat ze het nog niet kunnen. Brullen! Zucht. Die van jou is er dus ook zo eentje. Vermoeiend soms hè…

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

behoorlijk, maar ze is wel gezellie vermoeiend… net nog gaan we samen het huis poetsen, pippy pist de gang onder maar dan gaat ze het wel op staan dweilen hahahhaa, lekker zo’n pisdweil…
ah ja ze is behoorlijk ondernemend, dus het is gewoon opletten geblazen maar ja in de speeltuin lopen ook oudere kinderen rond en alles wat zij doen, wil zij dan ook, en zeggen je bent te klein, trekt ze dr eigen helemaal niks vanaan hahahaha

Pippy is geboren 17.07.2009

Hier nog een die alles wil en dan oos wordt als je zegt je bent te klein. Ben nie klein hoor ik dan. Maar goed dan maar leren met vallen en opstaan en horen kan niet…

Groetjes,

Michèle

hahahaah en het tegen overgestelde kan ook hoor, in de zin van dat als wij tegen Bo zeggen , ga eens op die driewieler fietsen, dat hij dan zegt, nee, is Bo te klein voor!!! hahahaah, gewoon omdat hij geen zin er in heeft, want verder heb je ogen voor en echter nodig bij hem!! hahahahahahaha

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

T is net of je het over mijn dochter hebt
Ook zo’n stuntpilootje…