Pipski er gewoon bij wil horen

Nou hopelijk is na vanaovnd het drama opgelost, zo niet, dan was het die 10 euri waard…
elke avond ist bal… met eten, madam is met geen stok(bij wijze van, met die stok) in haar kinderstoel te krijgen) nu hebben we gisteren met zijn 3e op haar peuterstoeltjes aan de salontafel gegeten, en madam heb keurig haar bord op zitten peuzelen, geen vuiltje aan de lucht…

dus manlief en ik hadden het erover… dus zegt hij: misshien wil ze gewoon echt op de stoel bij ons aan tafel maar ja als je ons dwergje op een stoel zet, komt ze net met dr koppie bij de tafelrand… dus was ik ff bij een collega terrade gegaan, en die had juniorstoeltjes vroeger, hoogte barkruk met leuning, NOG NOOIT VAN GEHOORD… ja soms leef ik op de maan… dus ff op internet gespeurt, en vanavond een afspraak hier 5 km verderop, ken ik er voor een tientje 1 overkopen… hahaha goed geregeld, vond ik zelf…

hopen dat dat dan het punt was, dat ze gewoon aan een stoel wil zitten

Pippy is geboren 17.07.2009

Dat zou goed kunnen! Hopelijk is de stoel MAGIC en gaat madam gewoon eten! Max wil er ook gewoon bij zitten, als je hem alleen eten geeft, eet 'ie ook niks! Leve MP!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wij hadden er vroeger ook eentje en die gebruiken mijn ouders nu nog steeds als onze oudste daar blijft eten. Ideaal!!
Volgens mij verkopen ze bij de Ikea daar nu ook zo’n soort stoelen. Die zien er ook heel leuk uit.

Ben benieuwd, zou super zijn als dat de oplossing is.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

ja bij de ikea inderdaad maar ja ik denk moet ik weer naar eindhoven, aangezien ze nog nie klaar zijn met de verbouwing met een pendelbus, en dan met bouwpakket en peuter weer in die pendelbus terug naar de wagen, pfhh ben ik weer een halve dag aan kwijt, nu rij straks ff 10 minuten op en neer, en ja voor een tientje …
als ik hem lilijk vind, spuit ik hem wel een ander kleurtje hahhaaa

ja bij de ikea inderdaad maar ja ik denk moet ik weer naar eindhoven, aangezien ze nog nie klaar zijn met de verbouwing met een pendelbus, en dan met bouwpakket en peuter weer in die pendelbus terug naar de wagen, pfhh ben ik weer een halve dag aan kwijt, nu rij straks ff 10 minuten op en neer, en ja voor een tientje …
als ik hem lilijk vind, spuit ik hem wel een ander kleurtje hahhaaa

wel cool! hopelijk werpt het zijn vruchten af!
Rico’s stoel is tot 15 kilo, wij hebben geen ruimte voor een eettafel dus eten we bij de salon tafel. we hebben besloten rico’s peuter tafel daarbij aan te sluiten

Even een tip weet je wat ook kan/ Je kent toch wel van die auto stoeltjes wat alleen de onderkant van een auto stoel is? dat is voor oudere kindjes vanaf 4 jaar ofzo? Die dingen kosten geen drol (de goedkoopste is iets van 10 euro ofzo) kun je gewoon bij de bouwmarkt halen. Als je die haalt, en op een eigen eet tafel stoel zet, dan zit ze mooi hoog en is het probleem ook opgelost, heb jij geen apparte stoel, en alvast een stoeltje!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

ja daar had ik al aan zitten denken,maar dan krijg ik weer een kat die daar op gaat legge, want die is dol op dat soort dingen, witte kat, donkere kleur stoelverhoger, ken mama weer een de gang, en deze stoel kost nu een tientje en is gewoon van hout, veel makkelijk te onderhouden met die 2 viespeuken hahaha (kat en kind)

maar het is zeker een goed alternatief
en ik had al bedacht dat die nwe stoel van haar ook een hele fijne is voor als mijn kapstert komt, 2 vliegskes in 1 klap

Die stoelverhogers kunnen van de stoel afglijden…helaas. En het gewichtspunt wordt verhoogd waardoor de stoel ook makkelijker naar achteren om kan klappen. Beiden helaas hier meegemaakt. Vast maken van stoelverhoger aan stoel voorkwam dus niet dat hij met stoel en al achterover viel. Dus ook wij hebben een juniorstoel (gehaald bij Ikea). Echt ideaal! Hij voelt zich groot, zit op een gewone stoel en gaat nu ook sneller aan tafel zitten spelen of kleuren…

Dus ik denk dat je een goede koop hebt gedaan of gaat doen of het goede product zoekt als je deze stoel niet gaat kopen of gekocht hebt…

geef der eens ongelijk Lekker mini diva heb je hoor.

Groetjes,

Michèle

nou het was vanmorgen een groot succes, ze heeft er heerlijk een appeltje zitten smikkelen, daarna heb ik mijn makeupspiegel voor dr neus gezet, en haar haren ingevlochten (da’s weer de eerste keer in lange tijd dat ik haar haar mocht borstelen zonder gegil en gekrijs…, dus toen was hij het al waard hahaha)
en bij die juniorstoelen staan de poten ook uitelkaar zeg maar, zodat hij steviger staat… gisteren heb mijn vriendinnetje erop gezeten, die is 1.48 mtr, en die heeft flink zitten wiebelen, en ze viel nie om, da was ff de pippy-val-om test, en daar kwam die doorheen hahaha

dus weer punten gescoort met die stoel hahaha