Pippy zonder pamper poept

nu zou het alleen fijn zijn als ze het poeppie ook nog op de juiste plek doneert!

krijg net een telefoontje ’ dochterlief’
’ mama… ik heb een poeppie gedaan ‘
mama: ow ja lieverd waar dan ?
’ in me kamer , ikke hele mooie drolletje gelegt…'
whahahaha gisteren lag ie in het hoekkie nu lag hij midden in de kamer vertelde papa… fijn hahahhahhaha

nou ja ze ken nu poepen zonder luiert…nu nog op de pot of wc hahahhaa

Pippy is geboren 17.07.2009

Hahaha, wat een portret is het ook. Nou ja, het begin is er! Nu nog even wijzen waar de wc zit en het komt helemaal goed!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Haha op de wc of potje zou idd wel erg fijn zijn!

Groetjes mama Jade

Liefs Michelle

Wel goed van Pippy! Nu nog op het juiste plekkie!

En respect voor papa en mama…die de drolletjes steeds moeten opruimen.

tot nu toe had papa 2 keer bingo, mama nog geen poepopraapdienst gehad whahahhaa

Pippy is geboren 17.07.2009

Hahaha…nou toch al knap zeg!

Maarre, liever zo eens een poepopruimdienst dan met 3 1/2 nog pamper poepen zoals hier!

Gr, danielle

hahah geweldig! ja rico die heeft zn kuren de laatste tijd ook in bad.
dan stap ik uit bad, pakt hij een bakje, gaat ie daar in staan piesen. en sinds een paar dagen gaat ie erop zitten en zegt ie: ik ga een ei leggen.
ik zo: neeeeee nie doen!! niet in bad poepen dat is vies!
gelukkig is het hem nog niet gelukt, ik zie mn eigen al drollen uit het bad vissen…no thanks!

Succes met het leren op de wc/potje te laten zitten

quote:

Maarre, liever zo eens een poepopruimdienst dan met 3 1/2 nog pamper poepen zoals hier!

Gr, danielle

Ja dat lijkt me ook vervelend dat Aron (nog steeds) in zijn luier poept. Voor de rest is hij wel zindelijk.
Moet het echt afkloppen hiero, binnen 14 dagen, dag en nacht droog!

Hihi sorry, moest er wel om lachen. Hoe trots ze zelf was dat ze zonder luier gepoept had. Nu nog op de juiste plek Hoop voor jullie dat ze dit snel door heeft.

Groetjes,
Sandra