Pippy vond zodiak kei leuk

halleluja kind vind mensenmassa s geen probleem en house ook niet, die heb meer staan hupsen dan mama!
het ging eigenlijk kei goed, we waren met ongeveer 20 vrienden dus ogen genoeg gericht op haar…
en overigens vond ik het echt echt zo meevallen met de ‘bezoekers’ ze waren allemaal zoow lief voor haar, of ze nu dronken of van de kaart was, ze kreeg van iemand een ballon… (een gewone zullen we maar zeggen) een goud kroontje, oranje vleugeltjes, en op een gegeven moment had ze een eigen bodygard, ze stond te danse, en die gast stond iedereen om haar heen te leiden zodat zij lekker haar gang kon gaan…

met buggy naar de uitgang was wel een uitdaging, natuurlijk als ik iemand op zijn hielen ree omdat ze gewoon niet opzij gingen, zij ik keurig 'sorrie’hahaha maar dan was ik al wel weer een meter verder, bij de uitgang kreeg ze nog een lekker ijsje bij de paella tent, dus kind was helemaal in de watten gelegt…

Pippy is geboren 17.07.2009

Wij hebben al contact gehad en ik heb de foto’s gezien wat een ravebeesie zeg

Weet ik trouwens ook meteen hoe jij er uit ziet nu

Groetjes,

Michèle

Wat leuk dat Pippy er ook zo van genoten heeft.

Nu zijn we natuurlijk erg benieuwd naar de foto’s???

Groetjes,
Sandra

ja de foto’s staan op hyves…moet je me ff opzoeken of iemand moet zo aardig zijn ze hier ff op te knallen want ik heb het geprobeerd, maar ik ben zo’n sukkel met deze site het lukt gewoon nie

Pippy is geboren 17.07.2009

Op naar het 2e feessie dus!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers