Pippy nu al van de 1 nd ander gaat

het is zo’n kleine slimmerik, bedoel hoe oud is nu eigenlijk… voor manipulatie…

van de week stond ik in de keuken … en ik hoorde vanuit de woonkamer, ’ nee pippy da mag nie …’ ging ze huilen en jammeren… (als ze iets doet wa nie mag, en gaat jammeren en huilen , nep dus, dan laat ze heel schuldbewust haar hoofdje hangen…) dus zo kwam ze de keuken in, hoofdje hangen , janken en handjes uitsteken naar mij ,

ik dacht vuile rotzak dat je er bent, kom het maar bij mama proberen dan he !
(ken dat nog van vroeger, probeerde ik ook maar mijn ouders zaten jammer voor mij, hahaha altijd op 1 lijn)
dus ik keek dr aan … wa van papa nie mag, mag van mama ook nie… toen liep ze door, al jammerend hahahhahahahhahaa!!!

wat een figuur zeg !

Ha ha ha heel herkenbaar hier ook een manipulatiemuppet. Eerst bij pappa dan boos worden en dan met een stralend snoetje naar mamma en dan nog bozer worden als het daar ook niet mag…

Groetjes,

Michèle

Jaja, daar zijn ze heel goed in inderdaad. En geef ze eens ongelijk, je kan het altijd proberen. Toch?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

hahaha ja natuurlijk proberen waard, maar gaat nie door !

Heeeel herkenbaar! Eva is ook een manipulator! Als iets niet mag van papa, gaat ze bij mij slijmen, wat ook niet lukt. En als papa stout is, is mama lief en andersom. Maar ja, wat van mij niet mag, mag van papa ook niet. Meestal dan. Vandaag pakte ze zijn deo en papa zei: ‘nee, die is van mij!’ en pakte 'm af. Krijsen natuurlijk. Ik: ‘Oh, die mag ze van mij altijd hebben!’ Tja. Maar meestal denken we wel hetzelfde en mag ze van ons allebei niet 4 koekjes op een dag ofzo. Slim zijn ze zeker! Je ziet het ook meteen als ze nep-janken, Eva pruilt haar lipje dan als een soort Marilyn Monroe en dan denk ik: ‘Ja daaaaag!’

Groetjes Rainbow, trotse mama

hier ook zo’n kleine donder inderdaad. moet er altijd wel om lachen. t straalt er nog helemaal vanaf en dat vind ik dan ook wel weer mooi hahaha
en hier ook net als eva het mooie pruillipje, die komt echt te pas en te onpas tevoorschijn hahaha. ik doe ze dan wel is na maar dan wordt ze nog bozer haha.

liefs,
Rinske