onze kleine babbelbox gaat de laatste week wel heel snel, ineens h oorde we vorige week een 3-woordenzin, 'ik wil ook ’ en dan heel wat later komt ‘een beetje’ dat ze dat allemaal achter mekaar kan zeggen heb ze nog nie door !
maar echt die dame die babbelt heel de dag, en je kunt bijna gesprekken met haar hebben nu, zo lache… ze heeft nog wel woorden die alleen wij verstaan…een ‘lala’ is een cocolaatje, cocoLADA…maar dat is dan lala… (ja kost mij ook ff wat tijd daar achter te komen) en als ze valt zegt ze : wat doet pippy nou …
en kijkt ze heel verbaast… gisteren kreeg ze een mep van een kindje in de speeltuin, die kreeg een vuile blink ; stom kindje en een ram terug … ik lag helemaal dubbel… (hun niet want ze moesten allebei in de hoek ) …
maar het is toch best handig (en vooral grappig ) dat ze zich nu uit begint te drukken…zit hier nu beneden en ze is nu boven haar knuffels aan het laten schrikken,want het is al 10 minuten BOEEEEE…door die babyphone, en dan hoor je SJIK…dan schrik de knuffel, en een hoop gegiechel dr achter aan …wat een humor!
Pippy is geboren 17.07.2009