ow ja ik mag nie lache maar ik lag helemaal in een scheur, het was zo’n komisch gezicht… ik doe de voordeur open, want we gingen boodschappies doen…en de wagen staat voor de deur, dus die rape tante, waggelt naar de wagen…en wil dan altijd aan de wagen zitten, steekt haar handjes uit, maar tussen mijn wil en de stoep zat een stukkie (nee ik kan wel inparkeren dus zo groot als haar voet, er kon geen olifantenpoot tussen ofzo) haar handjes gingen vooruit, en zij ook, zo tegen de wieldop omhoog… ze staat op…draaid om (ff chekken of ik ow ow ga zeggen ) … helemaal zwart was ze !!! zwarte neus en voorhoofd, zwarte handjes, als ik haar een muts met een veer op had gedaan, had ze zo voor pietje kunnen spelen hahahahahaha
gelukkig was het niet ernstig maar piste wel bijna in me broek van het lachuh !
Pippy net een zwarte snoet had!
Hihi, een klein zwart pietje. Erik viel vanmorgen tegen de televisie, hij struikelde over z’n eigen voeten. Toen moest ik stiekem ook een beetje gniffelen Af en toe zijn het klunsjes. Geef Pippy maar een dikke zoen op haar zwarte snoetje!
Groetjes,
M
Die van mij heeft ook een zwarte snoet, daar is ze mee geboren hahahah sorry kon het niet laten!
Maar grappig, daar zou ik nu ook ontzettend om moeten lachen!
Wat is een blandawijfie??? Maar gisteren had Eef van oma toen ze wegging een chocolade pinguin gehad, die ze hééél stil om de bank zat weg te bikken zonder dat wij het zagen. Ik hoorde opeens het folie kraken en keek achterom: een heel bruin chocotoetje! Ik moest er ook om lachen. Eva en Pippie kunnen dus zo hulp-Pietje zijn samen!
Groetjes Rainbow, trotse mama
een blandawijffie, is een wittekaaskop hahahhaa,
blanda gebruiken indische mensen als vertaling voor ‘hollander’…als ik vroeger met een vriendje thuiskwam, bv mijn manlief, ‘blanda’ hahahaha!
dat het echt de letterlijke vertaling voor nederlander was, wist ik niet, daar kwam ik pas achter toen ik in indonesie was, want toen was ik de blanda…
dus blandawijffie, is gewoon hollandswijffie zeg maar hahaha
nou ik zal de sint eens schrijven,misschien heb hij nog 2 pietties nodig voor de feestdagen !!
@ Sugar ha ha ha ja soms zien ze eruit zo is morgan een keer in een modderpoel gevallen
@ Rainbow en jij maar vragen aan eef heb jij chocola gegeten en eef nee hoor mamma
Groetjes,
Michèle
Hihi kan me goed voorstellen dat je er om moest lachen.
Heb je niet snel even wat leuke foto’s gemaakt
Groetjes,
Sandra