nou ik had ook weer wat zaterdag… boodschappen gedaan en manlief had een treetje van die engergiedrankjes gekocht,dus die wilde ik in de voorraadkast zetten, dus ik pak een bliksoep op (zo’n literblik) pats het glijd uit me handen, en komt ongeveer van een meter hoog, boven op mijn voet…
nou echt waar…ik zak door me hoeffies… echt het deed zo’n pijn,dus ik leg op de grond… janken, (ja sorrie hoor maar dat deed echt pijn) manlief schrok zich een hoedje en pippy ook… die komt begint ook meteen te brullen…
pakt me aan me haren en trekt… (denk dat ze dacht dat ik nokkie ging 'zo van zal haar eens ff wakker maken…) … gek kind… maar goed toen ik weer overeind kwam gekrabbelt… ging ze me knuffeltjes geven, en kusjes…
en elke keer kwam ze weer ff aan met haar armpies omhoog om nog ff een knuffeltje te geven ,
ff op dat harentrekken na (wat ook handig is, mocht ik een keer flauwvallen hahahaa) vond ik het zo schetig van haar dat ze me kwam knuffelen…
nou me voet is nie gebroken, want hij was 2 keer zo dik geworden, en die middenvoetsbeentjes stellen nie veel voor,dus zag mezelf alweer naar het ziekenhuis gaan enzo… de volgende dag deed het al minder pijn, ikke heel de dag voorkomen dat iemand op me tenen ging staan of er tegenaan liep, krijg ik de punt van het traphekkie weer tegen die voet aan, weer mank !!
(gelukkig zijn mijn zwarte uggs, 2 maten te groot want dat zijn de enige shoe’'s die ik nu aankan, eerst komende weken ff geen stiletto’s voor deze hakkenfreak! )