Pippy het hele boekkie uit dr hoofd weet

we hebben een boekkie hoe het heet geen idee, ik noem het altijd ’ wiele wiele fiets’ …maar ik hoef nog amper voor te lezen, want mevrouw die begint al ’ lekker nat in het bad … ’ …
ze maakt me zinnen af ! hahahahaha bedoel die woorden gebruikt ze dan nog niet overdag, maar ze weet ze wel vanuit het boekkie …

Pippy is geboren 17.07.2009

Slim zijn ze hè, dat kleine grut

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Goed he?!

Aaron kent heel het boekje van Liselotje krijgt ene fiets uit zijn hoofd.
Heb ik op hyves op een filmpje staan.
Dat gata op rijm dus is misschien wat makkelijker…maar dan nog hij kent alle bladzijdes.

En leest Pip al duidelijk dan?

Gr, Danielle

Hihi leuk he!

Tim heeft ook een paar boekjes die hij helemaal uit zijn hoofd kent. Dan vertel ik het begin van de zin en dan maakt hij zelf de zin af.

Groetjes,
Sandra

Groetjes,
Sandra

Ook hier, sommige verhalen kent Hylke helemaal,
vooral leuk als hij Jitse wil voorlezen.

Andere, langere verhalen, of stukken op rijm kent hij grotendeels,
en kan goed de zinnen afmaken.

M.

Hihi leuk is dat he!
Hier ook zo 1tje die dr favoriete boekjes uit dr hoofd kent. Idd als ik voorlees maakt zij de zinnen af, maar ook als ze in bed ligt en nog niet meteen slaapt, hoor ik allerlei zinnen uit verschillende boekjes langskomen dan maakt ze er een heel eigen verhaal van, hihi, dat is zooooo grappig om te horen!

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

leuk is dat he, ik lach me ook altijd rot als rico mij het verhaal verteld ipv ik hem

Wij hebben ook een boekje van Kikker,
in dit geval over schatgraven.
Twee hoofdpersonen: Kikker en Beertje.

Nou wil ik af en toe de namen wel eens aanpassen.
Dus dan gaat het boekje opeens over Hylke en Jitse.
De grootste lol, echt!
Mama kreeg vanavond al de opdracht om het boekje voor te lezen,
mét de aangepaste namen. :smiley:

M.