Pippy al 2x op de wc geplast heeft

hoe blij kan je zijn om plas ? hahhahahaa
maar pippy had gisteren op het wc’tje gezeten op het kdv, want ja dat wil ze altijd, en ineens hoorde de juffers een straaltjuh !! hahahahaa !!!
en thuis heb ik dr dus ook maar op de wc gezet voordat ze naar bed ging, en ja hoor ze deed weer een plassie ! zo goed van haar !!

Pippy is geboren 17.07.2009

Goed zeg, snel! Hopelijk houdt ze het vol!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wat goed van Pippy!! Hopelijk houd ze het vol!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Hoera voor Pippy, heel erg goed!!!

Goed van haar! Volhouden en met een beetje mazzel is ze van de zomer zo goed als zindelijk

Je bent vast enorm trots :smiley: En terecht!

Soooo Pippy is COOL! Ik heb het bij Eef één keer meegemaakt en dat was echt per ongeluk. Zij is bijna een jaar ouder! Pippy ROCKS! Echt heeeeel erg goed van haar!

Groetjes Rainbow, trotse mama

nou vandaag heb ze op het kdv weer een plassie op het wc’tje… vanvond bij ons moest ze denk ik poepen want ze zette al een dauwgezichtje op, er kwam alleen een scheetje uit geen poeppie …maar goed de ‘wil’ was er hahahhahahaha
en het scheetje was ook verrassend voor haar, en ook was verassend hahahahaha

nou ga er verder ook nie moeilijk of makkelijk over doen, ze showt zelf de intresse in die pleepot… wil ze het dadelijk ineens nie meer, prima want ze is wel vroeg …maar ja de zomer zonder zweetende pamper aan je kont lijkt me voor haar ook wel super fijn hoor

Pippy is geboren 17.07.2009