ow ow wat een figuur is het toch, ja we hadden erop kunnen wachten, gisterenmiddag na haar slaappie kom ik boven (haar bedje staat tussen een muur en een inbouwkast, waar we de deur uit hebben gehaald, want door het bedje kon die anders niet open…)in die kast zitten kleren, voorleesboekkies… whatever… nou dat lag allemaal gezellig bij haar in bed… hoppa heel de inhoud, en vanmorgen schrik ik ineens wakker om 08.30 uur van een knalletje en daarna een jankend kind, * ik dacht ik zet het bedje tegen de muur, korte armpies dus dan kan ze net nie meer bij die kast * ja heel slim, maar nu staat dat bed bijna tegen die muur en om het hoekkie van die muur heeft ze 5 schilderijtjes met de letters van haar naam, had ze die weer van de muur afgetrokken en die kwamen dus naar beneden !!! sjongesjonge, dingen slopen en overhoop halen is de laatste weken echt favoriete bezigheid! de schilderijtjes ga ik vanmiddag maar ff op een veiligere plek ophangen *die heb ik met35 graden en dikke pens hier staan maken,dus die gaan zowieso weer een de muur *
gekkind !
Pippy is geboren 17.07.2009