Pil vergeten, niet zwanger

Wat raar dat Mervin niet nog een maagd in huis wil!

Meneer Sje hoopt juist dat allebei zijn dochters tot hun 30e maagd blijven! Van eentje hebben we de garantie dat ze levenslang maagd blijft want die is in september jarig net als Morgan.

@Rainbow, in april/mei zwanger raken is ook niet ideaal hoor! Misselijke maanden in de zomer als iedereen lekker aan het genieten is van het lekkere weer en dan heb je in januari een verjaardag! Onze jongste is van 24 januari en eigenlijk is dat nog te kort op de feestdagen in december.

Gelukkig dus eigenlijk maar dat zwangerschap niet standaard te plannen is, anders waren er maanden dat niemand jarig was. Haha!

Groetekes, Sje

Ha ha ha Sje laten we zeggen dat ie er echt genoeg heeft. Ikke, mijn schoonmoeder en Morgan. Ik ben van 30-8 (net als Eef) mijn schoonma van 1-9 en Morgan van 3-9 dus het is wel even goed zo, maar ja het is niet helemaal te plannen natuurlijk dus we zien het wel. Voor ons huishouden zou het wel leuk zijn als de tweede net als Mer een waterman of watervrouwtje zou zijn, voor het evenwicht zeg maar.

@ Rainbow… maagden hittepetitten?? Hoe kom je erbij

Groetjes,

Michèle

@Sje: Bleeh ja, januari is een mindere maand om jarig te zijn…Saaie maand. Ik ben zelf in februari jarig en dat is ook al zo’n saaie maand, brr. Tja, wat is dan een mooie maand? Augustus? Juli? Oktober vind ik ook mooi en april, mei…Hahaha. Ach, eigenlijk is alles mooi! Al was mijn tante jarig op 31-12 en zij beviel op haar verjaardag, dat vind ik dan ook wel weer wat apart!

@Michele, hier een maagd, een watervrouwtje en een kreeft. Gaat prima! Twee maagdjes lijkt me inderdaad best heftig, of een schorpioen erbij…zijn ook pittige mensen dacht ik!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Schorpioenen zijn moeilijk maar ook laf. Ze moeten hun zin hebben anders gaan ze steken. Althans das mijn ervaring, mijn ex is een schorpioen. Enne kreeft is mijn schoonzus. Ha ha ha die woont overigens samen met een schorpioen, dus twee moeilijke tekens.

Maar twee maagden in een huis zijn ook aan elkaar gewaagd.

Groetjes,

Michèle

Even ingrijpen hoor!

Kreeften zijn helemaal niet moeilijk! hahaha! Schorpioenen oke, die ken ik geloof ik niet

Nora is ook maagd en heeft wel haar buien. Mijn man is vissen. dat zijn pas moeilijke mensen!

Nou ja, ik lees mn stukje terug en ik heb dus niet zo veel boeiends te zeggen, maar wilde toch even mn eigen soort verdedigen!

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Liske, mijn ervaring met kreeften is dat ze best wel een eigen agenda hebben. Maar bij elk sterrenbeeld komt ook een stuk karakter kijken hoor dus voel je niet aangevallen. Mijn beide zwagers zijn schorpioen en de ene kan ik wel schieten terwijl de andere echt een schat is.

Enne vissen, hou maar op daar kunnen maagden niet mee door een deur als ze er mee moeten samenleven. Mijn eerste stiefvader was er 1, mijn tweede overigens ook, maar daar hoef ik niet mee samen te leven

Enne maagden hebben ook zo hun leuke en minder leuke kanten

Groetjes,

Michèle

quote:
@Sje: Bleeh ja, januari is een mindere maand om jarig te zijn...Saaie maand. Ik ben zelf in februari jarig en dat is ook al zo'n saaie maand, brr. Tja, wat is dan een mooie maand? Augustus? Juli? Groetjes Rainbow, trotse mama

Hier papa en Jurian in Juli en strakst de kleine ook … dus ik heb aan je wens voldaan

Ik ben 6 juni jarig en Tim 26 juni. Vind juni zelf wel een leuke maand om jarig te zijn. Is meestal met mijn verjaardag erg mooi weer !!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker