Pil vergeten, niet zwanger

Oke dames nu niet meteen gaan juigen. Maar ik kwam er van de week achter na het oefenen dat ik al 2 dagen achter elkaar me pil vergeten ben en dit is als de tweede avond dat ik me niet lekker voel. Ik moet dit weekend ongesteld worden.

Nou weet ik dat we niet aan digitesten doen, maar hoe groot zou de kans kunnen zijn??? Nee ik ga nu geen test halen, ik wacht gewoon deze week af zo gek laat ik me niet maken. Mer zei al als het zo is heb ik superzaad en ben jij extreem vruchtbaar. We wachten het maar even af.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 30 Jan 2010 13:57:00

Heb je in de bijsluiter van je pil gekeken? Daar staat precies wat je voor actie moet ondernemen bij vergeten van de pil in de 1e, 2e en 3e week. Daar zit verschil in namelijk.

Bij vergeten in de 1e week en gemeenschap in de 7 dagen daaraan voorafgaand staat bij mijn pil (marvelon) dat je contact op moet nemen met de huisarts bijv.

Groetekes, Sje

Ha ha ha nee eigenlijk helemaal niet aangedacht. Ik ben hem vorige week vergeten dus das 2 weken na mijn menstruatie dus zou ik dan moeten ovuleren. Ik zal straks even kijken. Heb geen zin om nu naar boven te lopen.

Groetjes,

Michèle

Jeetje wat spannend.

Ik moet het ook dit weekend worden, dus wie weet zijn we wel samen zwanger

Nee hoor even zonder gein, weet dat jullie graag een 2e willen maar daarvoor willen gaan als Morgan 2 jaar is. Hoop dus voor je dat je gewoon ongesteld wordt. Of hoop je stiekem wel dat je zwanger bent?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Spannend!

Ook voor jouw Sandra… och ik hoop het zó!!!

@ Sje het is in de 3e week en dan had ik ze beide moeten nemen, nie gedaan gewoon verder gegaan, wist ik niet eens. Maar ik schijn wel risico te hebben met mijn suiker dus dat ga ik vrijdag als ik bij de diabeterverpleegkundige ben even navragen wat dat is. Toch makkelijk dat nalezen.

@ Sandra. Ik zeg net tegen Mer ik ga er vanuit dat ik het niet ben. Ben ik het wel dan is het welkom, maar het zou mij inderdaad niet zo goed uitkomen. Ik ‘plan’ het inderdaad liever als Morgan al 2 is.

Groetjes,

Michèle

Ja, precies. Welkom zijn ze altijd, maar het is toch net even wat leuker als je er echt voor gaat en niet doordat je per ongeluk de pil vergeten bent.

Hoop dan voor je dat je het gewoon wordt dit weekend.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Spannend Michele!
Hopen dat het hetgeen wordt wat het beste is
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Da’s spannend, Michèle. We wachten geduldig af…

En Sandra: voor jou wordt geduimd.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Om eerlijk te zijn hoop ik dat ik gewoon ongesteld word. Ik zit nu natuurlijk net in dat medicatietraject voor me suiker en ik zou dan stante pe moeten gaan spuiten en zo. Dat zijn dingen waar ik me straks liever op voorbereid. Enne ik wil liever eerst de verhuizing en zo achter de rug hebben enne morgan iets ouder hebben ook.

Maar ja we wachten inderdaad rustig af. Grote kans dat mijn misselijkeheid en weeig voelen kwamen door een veel te lage bloedsuikerspiegel, die was maar 3.1 gister.

Groetjes,

Michèle

Bedankt mini-boy en Mriek.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

@ Sandra, voor jou hoop ik natuurlijk van ganse harte dat het uitblijft.

Groetjes,

Michèle

Jeetje meid, spannend hoor!

Nou, maar kijken hoe het loopt dan. Van kansen weet ik niet zoveel, heb me er nooit mee bezig hoeven houden. Omdat het vorige keer bij ons in een keer raak was, zou ik de kans bij ons wel behoorlijk aanwezig achten, maar ja, je ziet genoeg voorbeelden van waar het de eerste keer in eens raak was en de tweede duurt weer een stuk langer.

Het weekend maar afwachten en als je menstruatie uitblijft, toch maar testen… logisch, zul je zelf ook aan gedacht hebben natuurlijk. En he, als je weer zwanger bent, was het gewoon ment to be en gaan jullie er helemaal van genieten. Zo niet, let je volgende maand weer wat beter op je pil in elk geval! hahah!

hou ons op de hoogte he!

Ha ha ha zo dacht ik er ook over. Het is niet gepland dan maar wel heel welkom. Alleen dan ga ik wel heel veel vaart zetten achter het kopen van een huis

Groetjes,

Michèle

quote:
@ Sandra, voor jou hoop ik natuurlijk van ganse harte dat het uitblijft.

Groetjes,

Michèle

Dank je Michelle!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Héhéhé meiden, vergeet voor mij ook niet te duimen he? Ik slik de pil al vanaf juni niet meer, maar ja…helaas bij ons na veel pogingen nog niks. En Eva kwam toch ook echt meteen, dus Liske, inderdaad geen enkele garantie!

Maar Michele, misschien heeft Mervin inderdaad wel superzaadjes, je weet het niet. En het kan dat het nu net wat langer duurt voor je het weer wordt. Had je bij Morgan ook niet meteen succes? Ik kan me voorstellen dat je liever je gezondheid en de verhuizing afwacht en er dan echt voor gaat, maar als het zo is, zijn jullie er vast blij mee. Hou ons op de hoogte hoor, want het is wel spannend! Enne…ik deed de pil altijd in de beker van de tandenborstel en ik vergat 'm dus eigenlijk nooit! Maar je bent een grote meid he, dus tips heb jij vast niet nodig!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Rainbow en Sandra,

Ik duim voor jullie hoor!

Rainbow, wanneer weet jij meer, ook dit weekend??

liefs

Nee, ik moet nog wel even wachten weer. Ik had twee weken terug die rare ‘menstruatie’, met dat hele kleine beetje bloed. Ik denk dat het wel een bloeding is geweest en ga er dus vanuit dat ronde 6 ook niet gelukt was…Ach, misschien als we in april echt in ons nieuwe huis zitten…hoe snel het dan gaat? Misschien is het toch onbewust de drukte? Hoewel, hmm, toenb we ‘begonnen’ hadden we het huis nog niet eens verkocht en geen nieuw op het oog. Maar we wachten rustig af. Ik heb wel weer van de ovulatietestjes gekocht, omdat je er bij mij geen pijl op kunt trekken tegenwoordig en de twee strepen waren SUPERDIK toen mijn vriend op zakenreis was. Toen hij vrijdag terug kwam, moest hij dus meteen alsnog aan de bak, haha, maar dat was volgens mij alweer te laat! Ach, meer dan oefenen kun je niet doen he?

Ha ha ha tuurlijk hoop ik dat jij ook vrolijk overslaat Rainbow. Dacht jij dan.

En bij morgan ben ik eind oktober met de pil gestopt, in november was ik heel ziek op het klusmoment en in december was het meteen raak. Maar ik wacht af, en het is zeker welkom hoor, Het is alleen was sneller dan geplant.

En hij ligt bij naast mijn tandenborstel maar ik was zo moe ik ben hem gewoon glad vergeten.

Groetjes,

Michèle

quote:
Héhéhé meiden, vergeet voor mij ook niet te duimen he? Ik slik de pil al vanaf juni niet meer, maar ja...helaas bij ons na veel pogingen nog niks. En Eva kwam toch ook echt meteen, dus Liske, inderdaad geen enkele garantie!

Ik slik de pil al vanaf begin mei niet meer, dus ik ben eerder Rainbow

Haha nee hoor, we duimen gewoon voor iedereen die heel graag zwanger wil worden.

Liske,
Idd is de 1e helaas geen garantie dat je bij de 2e weer snel zwanger raakt. Bij Tim was het direct raak, bij mijn 1e miskraam ook. Na 2 maanden weer miskraam (begin september) en daarna niks meer

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker