Het is ongelofelijk maar toch waar ik slikte al bijna 15 jaar dezelfde pil was moeder van 3 kids en wij dachten dat ons gezin compleet was maar nooit gedacht dat ik na 10 jaar na onze jongste dochter nog eens zwanger zou worden terwijl ik nog nooit 1 keer de pil vergeten ben niet ziek geweest ben nou inmiddels weer moeder geworden en wat zijn de drie grote zussen trots op hun jongste zusje die heeft niet 1 maar wel 4 moeders en een vader !
Pil niet vergeten en toch zwanger
Hij is 99,9% betrouwbaar. Het komt niet vaak vboor maar het kan. Maar zo te horen was ongepland wel heel welkom
Groetjes,
Michèle
Ja het was voor ons een complete verrassing maar je ziet het helemaal 100% betrouwbaar is ook de pil niet maar desondanks zijn we zielsgelukkig met onze jongste spruit erbij !
100% is geheel onthouding en ik denk dat we daar ook niet aan willen doen
Groetjes,
Michèle
Een kado`tje dus. Super! Mijn moeder werd ook zwanger ondanks het gebruik van de pil.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Bijzonder zeg!
Gefeliciteerd.
Enne… ook het condoom is heel betrouwbaar, maar ondanks die ben ik ook zwanger geraakt, dus je weet het inderdaad nooit.
Enne… onthouding is wel heel drastisch
Liefs, Anne
hallo,
ik was altijd erg stipt met het nemen van de pil… maar ben toch ook zwanger geraakt! gelukkig maar, want ik kan echt niet meer zonder mijn binkie!!! k denk maar zo; alles heeft een reden!
groetjes
pris
Hallo,
Inderdaad zo ben ik ook gaan denken hoor dat er vast een rede voor was en ik zou ook er niet aan moeten denken dat we haar niet hadden hoor ze hoort er helemaal bij en is natuurlijk niet meer weg te denken.
Ik denk dat iedere moeder wel zo denkt denk je niet ?
groetjes Nona