hallo, ik had een vraagje:
Is het heel slecht als je de pil de hele tijd gewoon doorslikt en dus niet ongesteld wordt?
gr
hallo, ik had een vraagje:
Is het heel slecht als je de pil de hele tijd gewoon doorslikt en dus niet ongesteld wordt?
gr
hoi,
mijn huisarts heeft me aangeraden destijds niet langer dan 3 manden te doen,anders moetje overgaan op de prikpil
Dat advies heb ik inderdaad ook eens gehoord.
Als je eens een keer overslaat (zoals ik nu in mijn vakantie) is dat geen probleem, maar altijd doorslikken kan blijkbaar niet zomaar met elke pil. Dus even bij je huisarts navragen.
Groetekes, Sje
3 maanden en niet langer
als ik een week al door slikt is mijn lichaam helemaal van slag,dan word ik gerust 4 maanden niet ongi,ik doe het niet meer want voel me zo elendig daaronder
maar zal ff langs je ha gaan en dit bespreeken
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
Ik deed dat vroeger altijd alleen als ik op vakantie was ofzo, maar verder is het beter van niet, het moet er toch uit he
Ik heb nu een spiraal en word nooit meer ongi, hooguit 5 druppels
Groetjes Nathalie & Co
Hoi,
Ik slik hem alleen door als het extreem slecht uit komt. Zoals met vakantie en dan is er niets aan de hand.
Dus weet niet waarom je het vraagt. Voor een vakantie ofzo geen probleem en gewoon doen. Anders even ha bellen en bespreken wat er anders mogelijk is.
groetjes
lon106
Ik ben m nu 3 maanden aan het doorslikken, wel ideaal hoor niet ongesteld worden en mijn puistjes zijn een heel stuk minder.
Denk dat ik m de aankomende maand maar niet doorslik dan.
bedankt voor de reacties.
groetjes lennie