Pijnlijke menstruatie

FF stomme topic maar kan er weinig info over vinden.

Maar zijn er meer mensen die last hebben van hun menstruatie na hun bevalling?

Ben nu heeeel onregelmatig (sla nu regelmatig een maand over) én heb er dan veel last van. Lijkt of de wond (hechtingen) dan opspelen. Kan dan bijv niet een half uurtje gaan lopen met de kleine omdat dat al te ver is en ik echt moet gaan zitten. Lastig hoe ik uitleg hoeveel pijn het doet. Maar het voelt net als wanneer het hoofdje staat tijdens de bevalling (ook geen pretje!). Is dit normaal? De ibuprofens zijn niet aan te slepen.

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik heb wel veel meer bloedverlies en meer last van mijn rug. Ook is het litteken van de keizersnee wat gevloelig, maar kan het zonder ibru aan gelukkig,

Groetjes,

Michèle

Hallo,

Ik heb het ook hoor… Ik was al weer 3 weken overtijd, en heb een zwangerschapstest gedaan… niet zwanger, en een paar dagen later alsnog ongesteld geworden. Dit is de tweede keer na de bevalling (ingeleid, en na 36 uur weeen een keizersnede) en het is bij mij ook veel erger geworden dan voor de zwangerschap. Ook inderdaat pijn aan het lidteken en meer buikpijn. Het komt ook heel langzaam op gang… Raar, maar het zal er wel bij horen. Ze zeggen dat na 9 maanden alles pas weer op orde is…

Groetjes Anouk

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Anouk, bij jou dus ook dat je pijn in je rug hebt en kramp en pas een paar dagen later gaat bloeden??

Ik heb deze maand een rommeltje van me pil gemaakt. Ik wacht nu ook maar even tot me periode komt en dan begin ik weer opnieuw op de eerste dag en dan weer even goed wennen aan elke dag slikken. Gek genoeg vergat ik hem vorige drie maanden niet, maar ik heb een ander merk en ik lijk de strip niet te ‘herkennen’ dus ik denk er ook niet aan.

Groetjes,

Michèle

Hoi,

KAn heel goed ook komen door de hormonen die nog gieren in je lichaam.

9 maanden zwanger 9 maanden ontzwangeren. Ik snap in die negen maanden heb je geen ongestelheid gehad maar de hormonen die ervoor zorgden dat je het niet kreeg zwerfen nog in je lichaam rond. En dan kan je te laat zijn. En meestal heb je dan wat pijn. Ik zou het nog even afwachten als je na nu nog voor jou 3 maanden ( en tel er even een of twee bij op) nog hebt laat het dan even controleren door de gyno.
Ik ben een van die gelukkige ( lees sarcastisch bedoeld) die altijd alle pijntjes heeft, die je maar kan krijgen, als ze weer de periode krijgt. En dan heb ik last van mijn rug kan dan moeilijk bukken en lopen is ook niet alles van de wereld ook heb ik dan buikpijn 24 uur voor het begint. Uber helpt een klein beetje maar doe dan gewoon rustig aan pak wat sneller de auto en doe minder in het huishouden.

Groetjes

lon106

bedankt meiden voor de reacties… ben tenminste weer wat gerustgesteld. Je hoort tegenwoordig zoveel gekke dingen dat je jezelf op een gegeven moment ook zorgen gaat maken. En ik ben niet iemand die snel naar de dokter gaat…

9 maanden zwanger / 9 maanden ontzwangeren en dan wachten we het gewoon af hoe het gaat… had hier zelf nog niet aangedacht dat dit ermee te maken zou kunnen hebben.

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja, het begint met lage rugpijn, en krampen in de buikpijn, een beetje zoals voorweeen. ongeveer twee dagen, en dan begint het bloeden heel langzaam op gang te komen. Pas na weer twee dagen ben ik dan pas echt ongesteld. Maar dan is de buikpijn en rugpijn weg. Het litteken van de keizersnede begint dan te jeuken en het trekt als ik lang achter elkaar loop. Ik ben niet zo van de pijnstillers, maar nu heb ik toch wel wat aleave feminax gebruikt… Helpt wel een beetje…

Voordat ik zwanger was had ik nooit last van mijn ongesteldheid. Alleen op de dag dat ik het werd wat hoofdpijn verder niets. Nu aan het begin van mijn ongesteldheid veel rugkrampen. Dit duurt 1 of 2 dagen en dan is het weer over. De 1e keer dat ik weer ongesteld werd na mijn zwangerschap was ik het ook ontzettend heftig. Echt niet normaal meer, maar gelukkig daarna wel weer gewone hoeveelheden.

Sterkte!

Groetjes,
Sandra

Ik zeg elke keer weer ik ben blij dat ik weet wanneer Morgan geboren is, maar aan de hoeveelheid bloed zou je je kunnen vergissen. Vanmorgen eindelijk losgebroken zeg maar. Ik kon niet meer lopen. Mervin moest naar de badkamer om maandverband te pakken… Ik heb standaard een pak in me tas in plaats van een paar stuks. Dat vind ik nog het ergste, dat en dat elke hond aan me wil snuffelen…

Groetjes,

Michèle