Pijnlijke infectie

Met Jamie zijn we vandaag naar de huisartsenpost geweest. Vanochtend was er nog niets aan de hand en vanmiddag na het slapen had hij ineens last van een pijnlijk, opgezwollen en ontstoken piemeltje. Dacht nog even dat het wel over zou gaan, maar het werd steeds erger. Als je er al naar keek deed het hem al pijn. Was echt superzielig… Waarschijnlijk is het een bacteriële infectie. Hij heeft nu antibiotica gekregen, en we hopen dat dat snel zal aanslaan. Hij ligt nu lekker te slapen, dus we duimen dat het morgen alweer wat beter gaat xxx

Liefs, Heleen

Bedankt! Was wel even schrikken. Als het goed is moet het met 2 dagen weer over zijn.

Liefs, Heleen

Ah wat zielig zeg!!
Beterschap!

Groetjes Nathalie & Co

Heleen, hou het goed in de gate en hoe het goed schoon, dat vooral is heel belangrijk bijnjordy is op die manier zijn voorhuidje vast gegroeit en moest een operatie aan te pas komen, hou het dus goed in de gaten en houd het goed schooj des te minder kans!

sterkte!

Tries

Wat sneu zeg heel veel beterschap ermee.

Groetjes van ons

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker
Lilypie 5th Birthday PicLilypie 5th Birthday Ticker

Ach gut wat sneu zeg, veel sterkte met je manneke en ik hoop dat de kuur snel zijn werk gaat doen.

Na een goede nacht lijkt het erg goed te gaan gelukkig. Er komt af en toe nog wat witte pus uit, maar ik mag er al wel weer voorzichtig aankomen en ook het plassen gaat goed. De ergste zwelling is ook weg al is ie nog wel behoorlijk dik. Nu inderdaad maar goed schoonhouden en de antibioticakuur afmaken.
Bedankt voor jullie steun!

Liefs, Heleen

Ach gossie wat sneu, gelukkig gaat het alweer iets beter.

Tessie

Wat vervelend zeg om op die plek een infectie te krijgen. Gelukkig gaat het weer wat beter. Goed om direct actie te ondernemen!
Gaat het nog steeds beter?
Groetjes, Mariëlle en Joël

Lilypie Tweede Ticker

Het gaat hartstikke goed. De infectie is eigenlijk al helemaal weg. Nu heeft hij alleen pijnlijke billetjes…ik neem aan door de antibiotica, dus daar moeten we nog even doorheen. De sudo is niet aan te slepen.

Liefs, Heleen