Pijnlijke harde buiken


#1

hallo
ik weet niet of meer mensen er al last van hebben gehad maar ik ben nu bijna 26 weken en heb veel last van pijnlijke harde buiken
soms heb ik echt zo iets van was het maar alzo verdat de kleine mag komen maar ja hij moet toch nog even wat weekjes blijven zitten
morgen moet ik na de verloskundige en ben benieuwt wat er uit gaat komen
en ben benieuwt hoe andere dit hebben door gemaakt en hoe het is afgelopen

groetjes mama2007


#2

Hoi hoi,

Ik heb hetzelfde gehad in die periode. IK heb dit toen verteld aan de verloskundige en die gaf me het advies iets rustiger aan te gaan doen.
Ik heb dat advies toen opgevolgt en inderdaad werden de harde buiken een stuk minder. Misschien ben ook jij wel te druk in de weer met van alles en moet je het iets rustger aan gaan doen.

In ieder geval is het goed dit te gaan bespreken met je eigen verloskundige.

Groetjes van Miranda



#3

Heb je nog last van harde buiken? Het heeft inderdaad meestal te maken met stress, spanning, te druk zijn, te veel bewegen, etc.

Pascale.


#4

Hoi,

Aller eerst welkom op de site.
Rust biedt echt een uitkomst, niet teveel tillen etc.
Vaak weet je zelf wel wat de oorzaak is geweest.
Succes ermee!

Groet Vanessa mama van Senna.


#5

Hey hallo,

eigenlijk niets meer aan toe te voegen.
In die tijd ben ik gestopt met werken en de harde buiken waren zo goed als weg.
Dus geniet nog ff van je rust, het word nog druk genoeg.

Liefs Wendy


#6

Je bent inmiddels al lang geweest wat was het advies van de verloskundige?

Groet Vanessa mama van Senna.


#7

Hoi

Ik herken jouw verhaal, ik zelf heb sinds een aantal weken ook last van pijnlijke harde buiken. Ik ben nu in de 25e zwangerschapsweek, heb 2 kinderen in de leeftijd van 1 en 3 en werk 3 dg per week. De gyn heeft me aangeraden het rustig aan te doen, het hebben van harde en pijnlijek buiken zijn een duidelijk signaal van je lichaam dat je teveel hooi op je vork neemt. ik merk dat rusten zeker scheelt. Wanneer ik wat teveel doe of me wat drukker maak direct klachten. Ik ga dus ook goed naar mezelf luisteren in het belang van de baby en mezelf.
Ik hoop dat jij dat ook gaat doen!

Groetjes en Succes!,